d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1100210031004100510061131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 9 2012 10:50am
Quote (031 @ Oct 9 2012 04:41pm)
East is funny
Synd att inte Rengar behöll sin smite med :/
2 Junglare = 0 dragons samt 0 barons

http://oi45.tinypic.com/29aux4x.jpg


Råder dig att börja RoA eller Athenes och sen rusha deathcap på ori. (Brukar själv köra chalice, boots , athenes, raba)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 9 2012 11:27am
Quote (Deadlyy @ 9 Oct 2012 16:50)
Råder dig att börja RoA eller Athenes och sen rusha deathcap på ori. (Brukar själv köra chalice, boots , athenes, raba)


Quote (eviilution @ 9 Oct 2012 15:14)
Klart man ska sno pentas... Jag har gjort det minst en gång iaf.

Personen med quadra börja grina HAHAHAHAH på riktigt då alltså.


...
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 9 2012 11:47am
Quote (eviilution @ Oct 9 2012 06:27pm)
...


? ^.^
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 9 2012 12:00pm
Quote (Deadlyy @ Oct 9 2012 05:50pm)
Råder dig att börja RoA eller Athenes och sen rusha deathcap på ori. (Brukar själv köra chalice, boots , athenes, raba)


Hade tanken på athena, men blev deathcap
Mitt andra ori game ever så får väl se det som godkänt
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 9 2012 12:16pm
Quote (031 @ Oct 9 2012 07:00pm)
Hade tanken på athena, men blev deathcap
Mitt andra ori game ever så får väl se det som godkänt


Ah ok. Började själv lira henne 2 dagar sen. :>
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 9 2012 12:29pm
Quote (Deadlyy @ 9 Oct 2012 17:47)
? ^.^


jag skrev om den gången jag paja din penta. hehehee
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Oct 9 2012 01:45pm
October 10th
Round Match PST EST CEST KST

Ro8 WE vs. CLG EU 17:00 20:00 02:00 09:00

Ro4 M5 M5logo std.png vs. Tpa std.png TPA 19:00 22:00 04:00 11:00

Ro4 AZF Azflogo std.png vs. 21:00 00:00 06:00 13:00


ALLRIGHT DÅ KÖRRRRRRRRRR VIIIIIII!!!!!!!!

E/ aja ni fattar orkar inte fixa mer
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Oct 9 2012 01:53pm
När blire season 3? Någon som vet.. :)?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 9 2012 02:44pm
Quote (liiliiz @ 9 Oct 2012 21:53)
När blire season 3? Någon som vet.. :)?


october 23 är det reset.
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Oct 9 2012 02:54pm
Deadlyy, är du svensk? O.O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100210031004100510061131Next
Add Reply New Topic New Poll