Quote (Deadlyy @ 9 Oct 2012 02:48)
:/, fattar inte hur du klarar av att köra solo queue hela tiden, jag ragar på alla retards 24/7 ^^
har praktiskt taget slutat bry mig om elon nu, top elon som räknas nu, sen när det bara är 2 veckor kvar så är det bara lira så mycket man kan.
ju mer erfarenhet det bättre. bara att slänga lite flame på dom sen ignora
