d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1100010011002100310041131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 8 2012 02:39pm
Greedy fucks som stealar penta
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 8 2012 02:53pm
Quote (Teposen @ 8 Oct 2012 22:39)
Greedy fucks som stealar penta


skitkul att sno pentas ju :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 8 2012 03:55pm
Vad är det för folk i LoL/tribunal? lololol


Rengar[00:32:58] :CANCER
Rengar[00:32:58] :;p
Rengar[00:32:59] :;p
Rengar[00:33:01] :;p
Rengar[00:33:02] :;p
Rengar[00:33:18] :;p
Rengar[00:33:18] :;p
Rengar[00:33:27] :gj heca
Rengar[00:33:28] :;p
Rengar[00:33:28] :;p
Heimerdinger[00:33:39] :gj
Rengar[00:33:50] :;p
Rengar[00:33:51] :;p
Rengar[00:33:53] :;p
Rengar[00:33:53] :;p
Rengar[00:33:55] :hecarim no! ;s;
Rengar[00:33:59] :;p
Rengar[00:33:59] :;p
Rengar[00:34:11] :;p
Rengar[00:34:11] :;p
Rengar[00:34:17] :pff
Rengar[00:34:20] :noob ashe
Rengar[00:34:21] :;pp


Och detta är bara en bråkdel av alla ":;p" han skrev.


edit: gn nu iaf.

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 8 2012 03:58pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 8 2012 05:14pm
fyfan vilka tryhards



kan ju tillägga att taricen sög penis, helt ärligt sämsta supporten jag haft på säkert en månad.
sämre än tenoziw...

This post was edited by Nickeee on Oct 8 2012 05:14pm
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 8 2012 05:25pm
Lirar gärna er ori nästa gång nickee




normal/10 :>

froggen / 10 :>

Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 8 2012 05:49pm
kunde klistrat in bilderna på min match history som jag har med sejuani... men nä. den är rätt stor
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 8 2012 06:07pm
blir legendarisk med varus, varenda annan teammate feedar.
12-5-8.
men som vanligt, våran rengar kunde tydligen inte spela så han fick typ 0-3 mot jax direkt. mid pickade kassadin mot katarina och feedade.
junglarn var ok, supporten gick å dog heeeeela tiden också,

hejdå elo.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 8 2012 06:16pm
Quote (Nickeee @ Oct 9 2012 01:07am)
blir legendarisk med varus, varenda annan teammate feedar.
12-5-8.
men som vanligt, våran rengar kunde tydligen inte spela så han fick typ 0-3 mot jax direkt. mid pickade kassadin mot katarina och feedade.
junglarn var ok, supporten gick å dog heeeeela tiden också,

hejdå elo.


damn det suger, måste varit en jävligt dålig kassa
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 8 2012 06:43pm
Quote (Deadlyy @ 9 Oct 2012 02:16)
damn det suger, måste varit en jävligt dålig kassa


jo, han var våran lastpick, men han insisterade på att han skulle vara mid.
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 8 2012 06:48pm
Quote (Nickeee @ Oct 9 2012 01:43am)
jo, han var våran lastpick, men han insisterade på att han skulle vara mid.


:/, fattar inte hur du klarar av att köra solo queue hela tiden, jag ragar på alla retards 24/7 ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1100010011002100310041131Next
Add Reply New Topic New Poll