Quote (031 @ 8 Oct 2012 17:28)
Att folk kan vara så dåliga på detta spelet gör mig mörkrädd...
håller med, hade nyss världens terror ranked.
Quote (Teposen @ 8 Oct 2012 17:32)
Spela ej med lilla_syster då?
JK, aldrig sett honom spela..
fakk jo sir.
Quote (031 @ 8 Oct 2012 17:39)
brukar bli vinst när vi lirar, han e duktig som support
dock inte som carry

Tack,
och fel svar.