d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev199100101102103177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 17 2015 10:53am
Quote (berhemuli @ 17 Jun 2015 02:23)
Fast du sparade ihop guld utan o lira arena ett tag. Jag har bara lirat arena hela tiden och ändå bara ökat i guld. Så min nivå >>>>

(Ja jag skämtar med någon sanning i)


Japp jag börjar förstå dig ganska bra när du postar ;)

Jo menade bara i guld :D Där leder jag lite fortfarande. Sen att du gör det på ett effektivare sätt är en annan femma :D




Ser att ni skriver om det där brawl, är det redan släppt? :O
Får man väl testa det ikväll eller imorgon om man hinner.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 17 2015 11:09am


Så ser det ut för mig :P
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jun 17 2015 01:03pm
tb sög.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 17 2015 01:19pm
Quote (vandalen @ 17 Jun 2015 21:03)
tb sög.


Ähh, ge det en chans, tror dom körde lite kasst i början, för att folk ska komma in i det. Blir roligare när man får bygga egna decks efter deras krav. :D


Nu ser lobbyn förövrigt normal för mig med. :P

This post was edited by berhemuli on Jun 17 2015 01:22pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 18 2015 07:11am
Lyckades vinna ett game med Ragnaros, borde fan vara achievment på det :P den här brawlen var rätt tråkig, hoppas nästa blir bättre!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 18 2015 07:45am
Quote (SCXiao @ 18 Jun 2015 15:11)
Lyckades vinna ett game med Ragnaros, borde fan vara achievment på det :P den här brawlen var rätt tråkig, hoppas nästa blir bättre!


Har fått bara ragnaros senaste typ 7 gamesen.. vunnit 4.. jeje.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jun 18 2015 08:20am
Quote (berhemuli @ 18 Jun 2015 15:45)
Har fått bara ragnaros senaste typ 7 gamesen.. vunnit 4.. jeje.


Tycker det känns så jävla obalanserat, fast beror väl på vad man får ifrån Hero powern :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 18 2015 08:26am
Quote (SCXiao @ 18 Jun 2015 16:20)
Tycker det känns så jävla obalanserat, fast beror väl på vad man får ifrån Hero powern :P


nefarian OP. Då vinner man typ varje game. :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 18 2015 08:39am
Spetch#1900 är min Btag.
Hade vart kul om lite Swesubare kunde adda :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 18 2015 08:51am
Quote (Spetch @ 18 Jun 2015 16:39)
Spetch#1900 är min Btag.
Hade vart kul om lite Swesubare kunde adda :)


adaddaddad.
Go Back To Svenska Topic List
Prev199100101102103177Next
Add Reply New Topic New Poll