Quote (berhemuli @ 17 Jun 2015 02:23)
Fast du sparade ihop guld utan o lira arena ett tag. Jag har bara lirat arena hela tiden och ändå bara ökat i guld. Så min nivå >>>>
(Ja jag skämtar med någon sanning i)
Japp jag börjar förstå dig ganska bra när du postar

Jo menade bara i guld

Där leder jag lite fortfarande. Sen att du gör det på ett effektivare sätt är en annan femma

Ser att ni skriver om det där brawl, är det redan släppt?

Får man väl testa det ikväll eller imorgon om man hinner.