Quote (Svartermetalisk @ Apr 13 2013 07:48pm)
Aa då är det ju otur, surt surt
Anti-klimax där med QQ, men tur att han inte hade KK eller AA eller nåt.
Det är ju riktig cooler när man har överpar mot överpar på iskall bräda, omöjligt att inte hamna all-in.
Quote (Malmy @ Apr 13 2013 07:50pm)
Mjo det har du rätt i, men som sagt anti-klimax som fan när man får ett näst intill perfekt bräde (hade ju varit skönar med Q på flopp så klart), men inga overcards vid turn är ju ändå bara o tuta o köra

Spelade en ring på jsp för ett tag sedan. På tal om att förlora pengar med overpair vs overpair.
En grabb höjer till 3x bb(vet ej hans hand), blir reraisad till 18 av en grabb med QQ, ursprungshöjaren repoppar det till ~60 vilket är den andras drygt halva stack.
Han väljer att syna och flop kommer 256 varpå den andra grabben går ai på 0,0001sec. Han foldar sin QQ
