d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1991001011021035001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 06:52am
fint väder ute

This post was edited by Ekaan on Sep 16 2011 06:53am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2011 06:52am
nu ska jag duscha

HAHAHAHAHA
vi är så patetiska :thumbsup:

This post was edited by Simon on Sep 16 2011 06:53am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 06:52am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 16 Sep 2011 14:52)
Vsg, tar gärna 999 :) vem ska ta 1k?


hahha, oväntat eller? :DD
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 16 2011 06:53am
Quote (Ekaan @ Sep 16 2011 12:52pm)
yoyo tillbaks efter jakt i skogen, vad händer? =D


haha där försökte du ^^
Quote (ChingeR @ Sep 16 2011 12:52pm)
hahha, oväntat eller? :DD


skapligt ;D tänkte ta 999 men nån hade ju redan gjort de :(
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Sep 16 2011 06:53am
10k nästa
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 16 2011 06:54am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 14:52)
fint väder ute


Så jävla besviken jag är på dig just nu...
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 16 2011 06:54am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 13:54)
Så jävla besviken jag är på dig just nu...


laggade ffs ;/
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Sep 16 2011 06:54am
coffee break time!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 16 2011 06:58am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2011 14:54)
laggade ffs ;/


okdå för den här gången :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 16 2011 07:02am
Quote (SCXiao @ 16 Sep 2011 14:58)
okdå för den här gången :(


om jag är hemma så tar jag ekaan anyday
Go Back To Svenska Topic List
Prev1991001011021035001Next
Closed New Topic New Poll