d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev199100101102103621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 12 2012 07:57pm
Quote (umade @ Dec 12 2012 09:59pm)
http://i46.tinypic.com/fk4rx2.jpg


best fkn ezalor

Quote (Jewhannes @ Dec 12 2012 11:10pm)
ska jag dra fram bilden när jag äger daeg med kotl? ;P


pls do
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 13 2012 03:03am
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

base race

våran ancient hade typ 50hp kvar
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 13 2012 08:02am
kom plaad
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 13 2012 09:00am
5 stack >

Sven, Leshrac, Dark Seer, Bane, Magina

tri lane bot, ez
superstackat i alla camps i skog + ancient, ez

:D
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 13 2012 09:03am
Quote (umade @ Dec 13 2012 03:00pm)
5 stack >

Sven, Leshrac, Dark Seer, Bane, Magina

tri lane bot, ez
superstackat i alla camps i skog + ancient, ez

:D


Svårt spel..

Mer game om ~1 timme! Lär ju behöva en till spelare, då min ena irl skulle dra och jobba.

E: Så vi kan stompa lite till :)

This post was edited by x17 on Dec 13 2012 09:03am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 13 2012 09:03am
Quote (x17 @ Dec 13 2012 05:03pm)
Svårt spel..

Mer game om ~1 timme! Lär ju behöva en till spelare, då min ena irl skulle dra och jobba.

E: Så vi kan stompa lite till :)


Det löser vi sen :D
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 13 2012 09:04am
fotosyntez/plaad, np
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 13 2012 09:06am
Quote (Marcusd0 @ Dec 13 2012 05:04pm)
fotosyntez/plaad, np


¯\_(ツ)_/¯: chacha
Kitler: ey brah
Kitler: Hinner ej
Kitler: Börjar jobba om 1 timme
Kitler: Ska äta med :(
¯\_(ツ)_/¯: kk

liridon feedar så..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 13 2012 09:06am
Quote (Marcusd0 @ 13 Dec 2012 16:04)
fotosyntez/plaad, np


Ska jobba snart :( Hinner ej äta/åka till jobbet om jag ska spela :(((((((((((
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Dec 13 2012 09:07am
Quote (umade @ Dec 13 2012 04:03pm)
Det löser vi sen :D


Schysst att jag inte fick vara med och leka.
Go Back To Svenska Topic List
Prev199100101102103621Next
Add Reply New Topic New Poll