d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev199100101102103156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 5 2012 02:10pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 21:09)
TvZ.............................................

auto gg när broodlord kommer

fruktansvärt bruten matchup


tsss droppa spire med 4 rauders stima, no more broodlords.

det är PvP på andra streamen dock ingen aning om vem RedeemeR är...

This post was edited by sturm on Jul 5 2012 02:12pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 02:12pm
Quote (sturm @ 5 Jul 2012 22:10)
tsss droppa spire med 4 rauders stima, no more broodlords.

det är PvP på andra streamen dock ingen aning om vem RedeemeR är...


Incontrol
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 5 2012 02:14pm
Quote (snoramej @ 5 Jul 2012 21:12)
Incontrol


eresant? :P
är det bara för att dom inte har något overlay som dom kör med ingame spectator uit? = alt acc på eu antagligen då.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 02:14pm
Quote (sturm @ 5 Jul 2012 22:14)
eresant? :P
är det bara för att dom inte har något overlay som dom kör med ingame spectator uit? = alt acc på eu antagligen då.


Ja, det är incontrol. Och ja.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 02:14pm
Quote (sturm @ Jul 5 2012 09:10pm)
tsss droppa spire med 4 rauders stima, no more broodlords.

det är PvP på andra streamen dock ingen aning om vem RedeemeR är...


Det är det enda som funkar, se till att det aldrig hamnar BL på mappen :P
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 5 2012 03:28pm
synd att man är så jävla trött annars hade man tittat på fler matcher :)
riktigt många roliga och bra matcher nu tycker jag
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 03:31pm
Quote (Tixon @ Jul 5 2012 10:28pm)
synd att man är så jävla trött annars hade man tittat på fler matcher :)
riktigt många roliga och bra matcher nu tycker jag



Håller med där, spelarna och matcherna håller hög kvalitet även om det inte är dom mest välkända Code S spelarna så är det fruktansvärt kompetenta spelare dom har dragit dit =)
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 5 2012 03:33pm
jag har så jävla dålig koll på spelare eftersom jag nyligen började spela igen, jag är typ jättekass så alla är fett bra för min del ;D
men alltid kul att titta även om man är dålig
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 03:36pm
Quote (Tixon @ Jul 5 2012 10:33pm)
jag har så jävla dålig koll på spelare eftersom jag nyligen började spela igen, jag är typ jättekass så alla är fett bra för min del ;D
men alltid kul att titta även om man är dålig


Aa helt klart, SC2 jävligt spectatorvänlig sport.

Tbh jag har inte spelat ett skit sen snipenerffen men jag kollar fortfarande fanatiskt :D

lol
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 03:37pm
Quote (Tixon @ 5 Jul 2012 23:33)
jag har så jävla dålig koll på spelare eftersom jag nyligen började spela igen, jag är typ jättekass så alla är fett bra för min del ;D
men alltid kul att titta även om man är dålig


Jag är den lägsta bronze-spelaren som finns i hela världen, tycker ändå det är sjukt kul - alla är inte bra enligt mig men det är otroligt roligt att se.
Go Back To Svenska Topic List
Prev199100101102103156Next
Add Reply New Topic New Poll