Quote (Tixon @ Jul 5 2012 10:33pm)
jag har så jävla dålig koll på spelare eftersom jag nyligen började spela igen, jag är typ jättekass så alla är fett bra för min del ;D
men alltid kul att titta även om man är dålig
Aa helt klart, SC2 jävligt spectatorvänlig sport.
Tbh jag har inte spelat ett skit sen snipenerffen men jag kollar fortfarande fanatiskt

lol