d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev1991001011021031131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Jan 11 2011 10:22am
#1001

Am i leet to? :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 11 2011 11:34am
Quote (DeadlylulZ @ 11 Jan 2011 17:22)
#1001

Am i leet to? :)


tyvärr inte


saknas 1 för game
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 11 2011 04:25pm
jorde ett så jävla fint game med erelia så förlorade vi :( hade typ 11/2 sedan fick motståndar poppy 19/3 och la focus på mig,hon gjorde 3k dmg på 1,5 sec typ. slutade 16/7/10 typ är inte säker på assists
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 11 2011 04:32pm
Köpte nyss shen efter förälskelsen sedan han var gratis och fick dirr 9 4 16

GG
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 11 2011 05:21pm
lol, ägde sönder med poppy nyss

fick dock as många deaths pga:
blev target eftersom jag fick fet feeden early game
var den enda melee i hela laget
och med det var typ tvungen o vara tank även fast jag ej avr det..
edit: och typ nästan alltid jag som fick initiate.


rofl team vi hade, trodde vi skulle loosa hårt, 5 ap, ingen ad, ingen tank, jag gick ap/ad alltså hybrid poppy, rätt nice tbh

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 11 2011 05:25pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 11 2011 11:21pm
Quote (Litttle_Brother @ 12 Jan 2011 00:21)
lol, ägde sönder med poppy nyss

fick dock as många deaths pga:
blev target eftersom jag fick fet feeden early game
var den enda melee i hela laget
och med det var typ tvungen o vara tank även fast jag ej avr det..
edit: och typ nästan alltid jag som fick initiate.


rofl team vi hade, trodde vi skulle loosa hårt, 5 ap, ingen ad, ingen tank, jag gick ap/ad alltså hybrid poppy, rätt nice tbh


Den gubben e skittråkig att lira måste jag säga, fast grym

Fast den påminner as mycket om dark lady på HoN ^^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 12 2011 03:15am
Quote (Litttle_Brother @ Jan 12 2011 12:21am)
lol, ägde sönder med poppy nyss

fick dock as många deaths pga:
blev target eftersom jag fick fet feeden early game
var den enda melee i hela laget
och med det var typ tvungen o vara tank även fast jag ej avr det..
edit: och typ nästan alltid jag som fick initiate.


rofl team vi hade, trodde vi skulle loosa hårt, 5 ap, ingen ad, ingen tank, jag gick ap/ad alltså hybrid poppy, rätt nice tbh


Polly,Taric (L)
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 12 2011 03:32am
okej nu e jag less på att vänta nu ger jag fan 100fg för 1 raf du behöver bara lvla till lvl 5 pma mig för link allt jag vill veta e summoner name / email som du använder så att jag kan hålla koll (det ska vara i pm)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 12 2011 04:47am
Quote (Litttle_Brother @ Jan 11 2011 11:21pm)
lol, ägde sönder med poppy nyss

fick dock as många deaths pga:
blev target eftersom jag fick fet feeden early game
var den enda melee i hela laget
och med det var typ tvungen o vara tank även fast jag ej avr det..
edit: och typ nästan alltid jag som fick initiate.


rofl team vi hade, trodde vi skulle loosa hårt, 5 ap, ingen ad, ingen tank, jag gick ap/ad alltså hybrid poppy, rätt nice tbh


ap poppy med Lich bane är ett 3 hit wounder child, :P fast hybrid är nice med. trinity force är det skönaste itemet att ha på henne
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 12 2011 04:53am
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 12 2011 11:47am)
ap poppy med Lich bane är ett 3 hit wounder child,  :P  fast hybrid är nice med. trinity force är det skönaste itemet att ha på henne


Poppy crit build 1.5k crit vanliga slag
Go Back To Svenska Topic List
Prev1991001011021031131Next
Add Reply New Topic New Poll