d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev199100101102103820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 23 2011 02:07am
Quote (Litttle_Brother @ Aug 22 2011 10:02pm)
kan ju inte dricka medans man springer o_O


det går att öva upp, först fick ja håll men det beror nog lite på konditionen ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 23 2011 03:29am
Quote (ankiie @ 23 Aug 2011 10:07)
det går att öva upp, först fick ja håll men det beror nog lite på konditionen ^^


det är nog sant.

Men jag har typ fel i halsen, kunde inte det när min kondition var som bäst heller.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 05:17am
får man inte nog med kondition av att bara lyfta tungt?

eller vill ni kunna springa långt också?

för det är ingenting jag är intresserand av att kunna springa långt

man får ju bättre syreupptagning, men det man får av att bara lyfta räcker?
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 23 2011 05:56am
Quote (Robarian @ Aug 23 2011 11:17am)
får man inte nog med kondition av att bara lyfta tungt?

eller vill ni kunna springa långt också?

för det är ingenting jag är intresserand av att kunna springa långt

man får ju bättre syreupptagning, men det man får av att bara lyfta räcker?


ne det räcker inte med styrketräning. Du får inte kondition av styrketräning men såklart bränner du kalorier. Kondition har så bra hälsoeffekter så skippa inte det :)
Member
Posts: 19,268
Joined: May 18 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Aug 23 2011 05:57am
gym!
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 06:04am
Quote (ankiie @ 23 Aug 2011 12:56)
ne det räcker inte med styrketräning. Du får inte kondition av styrketräning men såklart bränner du kalorier. Kondition har så bra hälsoeffekter så skippa inte det :)


jo det får man nog skulle jag tro, men iaf vill inte jag träna kondition för 1: det är så jävla tråkigt 2:det är gay 3:vill vara biff inte deff nu när jag tränar tungt 4:det är jätte gay
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Aug 23 2011 06:09am
Quote (Robarian @ Aug 23 2011 01:04pm)
jo det får man nog skulle jag tro, men iaf vill inte jag träna kondition för 1: det är så jävla tråkigt 2:det är gay 3:vill vara biff inte deff nu när jag tränar tungt 4:det är jätte gay



Gay o träna kondition, okej. Motivera mer än gärna !

Det är träning som allt annat.
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Aug 23 2011 06:11am
Quote (Lunuz1 @ 23 Aug 2011 13:09)
Gay o träna kondition, okej. Motivera mer än gärna !

Det är träning som allt annat.


yes, men det finns olika sorters träning och just kondition är gay tycker jag min son
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 23 2011 06:18am
Quote (Robarian @ Aug 23 2011 12:04pm)
jo det får man nog skulle jag tro, men iaf vill inte jag träna kondition för 1: det är så jävla tråkigt 2:det är gay 3:vill vara biff inte deff nu när jag tränar tungt 4:det är jätte gay


*bli av med fett o se bättre ut.
•kan förbättra ditt humör och minska depressioner. Det har bevisats genom undersökning efter undersökning, kondition gör dig lyckligare!
• Prestera bättre i skolan eller jobbet! Daglig kondition minskar mental trötthet och ger dig mer energi. En färsk studie från U.G visade att daglig kondition minskar trötthet med 65%
•Leva ett längre och hälsosamt liv
•Hjälper dig bygga muskler


tycker du inte det är bra? :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 23 2011 06:35am
Quote (ankiie @ 23 Aug 2011 14:18)
*bli av med fett o se bättre ut.
•kan förbättra ditt humör och minska depressioner.  Det har bevisats genom undersökning efter undersökning, kondition gör dig lyckligare!
• Prestera bättre i skolan eller jobbet! Daglig kondition minskar mental trötthet och ger dig mer energi. En färsk studie från U.G visade att daglig kondition minskar trötthet med 65%
•Leva ett  längre och hälsosamt liv
•Hjälper dig bygga muskler


tycker du inte det är bra? :)


This.

Spelar ingen roll om du vill gymma biffkrim, kör 1 kardiopass i veckan, det ger bra träning för mage & ben och det bränner fett som ligger för musklerna. Kör med en väska med vikt/sandsäck så bygger du på bålen/benen samt fixar balans!
Go Back To Svenska Topic List
Prev199100101102103820Next
Add Reply New Topic New Poll