Quote (Robarian @ Aug 23 2011 12:04pm)
jo det får man nog skulle jag tro, men iaf vill inte jag träna kondition för 1: det är så jävla tråkigt 2:det är gay 3:vill vara biff inte deff nu när jag tränar tungt 4:det är jätte gay
*bli av med fett o se bättre ut.
•kan förbättra ditt humör och minska depressioner. Det har bevisats genom undersökning efter undersökning, kondition gör dig lyckligare!
• Prestera bättre i skolan eller jobbet! Daglig kondition minskar mental trötthet och ger dig mer energi. En färsk studie från U.G visade att daglig kondition minskar trötthet med 65%
•Leva ett längre och hälsosamt liv
•Hjälper dig bygga muskler
tycker du inte det är bra?
