d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Irl 2013
Prev191011121318Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 5 2013 07:04am
Jag vill ju inte träffa er :((((
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 5 2013 10:00am
Quote (umade @ 5 Jan 2013 15:04)
Jag vill ju inte träffa er :((((


DU har inget val.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jan 5 2013 10:12am
Ofc e jag på! B)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 5 2013 12:54pm
Quote (Spetch @ Jan 4 2013 03:49pm)
Det är ju trotts allt en del man inte vill träffa IRL här ifrån. Kan vi inte bara göra upp här och nu att alla från guild Sweden inte är välkomna förutom Kuw (Hade vart kul och se ifa han verkligen är lika gangster irl)


känner mig träffad :cry:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 5 2013 01:49pm
asså det är ju en rejäl ålders skillnad här inne ^^

om nu denna träffen sker, filma detta. när vissa dricker wirre,bärs, vissa cider och andra saft

vissa kommer med sparkcykeln, moppen, vissa traskar, andra bilen.



E/ en del kommer i kostym, vanliga kläder.. andra i hiphop kläder med kepan på sniskan och nån (no name B) ) i nazze kläder och rakat huvud

This post was edited by Chefen on Jan 5 2013 01:51pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 5 2013 01:56pm
Beror på väder samt datum
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 5 2013 01:57pm
Quote (Chefen @ 5 Jan 2013 20:49)
asså det är ju en rejäl ålders skillnad här inne ^^

om nu denna träffen sker, filma detta. när vissa dricker wirre,bärs, vissa cider och andra saft

vissa kommer med sparkcykeln, moppen, vissa traskar, andra bilen.



E/ en del kommer i kostym, vanliga kläder.. andra i hiphop kläder med kepan på sniskan och nån (no name  B) ) i nazze kläder och rakat huvud


lol!


Jag kommer stolt att dricka mjölk, kan jag säga redan nu.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jan 5 2013 01:59pm
Quote (Chefen @ 5 Jan 2013 20:49)
asså det är ju en rejäl ålders skillnad här inne ^^

om nu denna träffen sker, filma detta. när vissa dricker wirre,bärs, vissa cider och andra saft

vissa kommer med sparkcykeln, moppen, vissa traskar, andra bilen.



E/ en del kommer i kostym, vanliga kläder.. andra i hiphop kläder med kepan på sniskan och nån (no name  B) ) i nazze kläder och rakat huvud


Tvivlar på att någon som kommer dit är under 18.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 5 2013 02:02pm
Quote (snoramej @ Jan 5 2013 08:59pm)
Tvivlar på att någon som kommer dit är under 18.


Får man ta med en unge som kommer skrika och behöva blöjbyten?

Isåfall vore jag tacksam om jag får hjälp med blöjbytet då jag inte tål det.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 5 2013 02:05pm
Quote (Chefen @ 5 Jan 2013 20:49)
asså det är ju en rejäl ålders skillnad här inne ^^

om nu denna träffen sker, filma detta. när vissa dricker wirre,bärs, vissa cider och andra saft

vissa kommer med sparkcykeln, moppen, vissa traskar, andra bilen.



E/ en del kommer i kostym, vanliga kläder.. andra i hiphop kläder med kepan på sniskan och nån (no name  B) ) i nazze kläder och rakat huvud


Imo krävs det nog att man är 18. Tänkte typ att man ska gå ut och äta/dricka bärtz?
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121318Next
Add Reply New Topic New Poll