d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 10000 Forumguld Till Den Som Outar Rekkord
Prev191011121314Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 17 2012 07:11am
Quote (PhearCIII @ 17 Nov 2012 12:59)
Kontaktade Umeå-polisen dig nåt mer, eller blev de nån rättegång/dagsböter eller nåt skoj? :)


Har vi kommer fram till att det är biff-Trophy eller vad är det frågan om? :D
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 07:11am
Quote (Teposen @ Nov 17 2012 02:08pm)
Jaså, inte det?


Nej. Hade kunnat förklara för dig men då jag inte är så bra på att formulera mig när jag skriver så finns det en risk attt jag dum förklarar mig ännu mer vilkett jag inte känner för.

This post was edited by ReKKord on Nov 17 2012 07:11am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 07:22am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 02:11pm)
Nej. Hade kunnat förklara för dig men då jag inte är så bra på att formulera mig när jag skriver så finns det en risk attt jag dum förklarar mig ännu mer vilkett jag inte känner för.


aka dodge
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 07:24am
Quote (Teposen @ Nov 17 2012 02:22pm)
aka dodge


Nej.

Förklarar för dig då ditt lilla knäckebröd : Han skrev att jag mår mest skit, mitt svar va ett sätt att säga att han inte har o göra med hur jag mår. Alltså pratade han om känslor inte jag.

This post was edited by ReKKord on Nov 17 2012 07:27am
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 17 2012 07:25am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 03:11pm)
Nej. Hade kunnat förklara för dig men då jag inte är så bra på att formulera mig när jag skriver så finns det en risk attt jag dum förklarar mig ännu mer vilkett jag inte känner för.


Dum-förklara attt vilkett? särskrivning <3

This post was edited by sofft on Nov 17 2012 07:25am
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 07:27am
Quote (sofft @ Nov 17 2012 02:25pm)
Dum-förklara attt vilkett? särskrivning <3


Det jag menar.
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 17 2012 07:29am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 03:27pm)
Det jag menar.


Akkurat.
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 07:30am
Quote (sofft @ Nov 17 2012 02:29pm)
Akkurat.


fak
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 07:31am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 02:24pm)
Nej.

Förklarar för dig då ditt lilla knäckebröd : Han skrev att jag mår mest skit, mitt svar va ett sätt att säga att han inte har o göra med hur jag mår. Alltså pratade han om känslor inte jag.


Du verkar lite klen i hjärnan.
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 07:33am
Quote (Teposen @ Nov 17 2012 02:31pm)
Du verkar lite klen i hjärnan.


Mjahop
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121314Next
Closed New Topic New Poll