d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev19101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2012 12:19pm
Quote (berhemuli @ 21 Oct 2012 18:00)
vi hade typ 10skott efter 2perioder, sen bomba sista perioden o få in mål. :D


Fun thing. Min hockeynörd till IRL polare har inte pratat mycket om hockey för första gången på 5 år.. Gissa vilket lag han håller på? :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 01:46pm
Quote (Makta @ 21 Oct 2012 20:19)
Fun thing. Min hockeynörd till IRL polare har inte pratat mycket om hockey för första gången på 5 år.. Gissa vilket lag han håller på? :D


aik? wat
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 21 2012 02:27pm
Quote (Makta @ 21 Oct 2012 19:19)
Fun thing. Min hockeynörd till IRL polare har inte pratat mycket om hockey för första gången på 5 år.. Gissa vilket lag han håller på? :D


djyrgårn eller leksand!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2012 03:02pm
Quote (berhemuli @ 21 Oct 2012 20:46)
aik? wat


Quote (MyRus @ 21 Oct 2012 21:27)
djyrgårn eller leksand!


FBK såklart.. :angry: Djugårdare är nästan aldrig stora i truten.. Undrar varför :Lol:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 21 2012 03:05pm
Quote (Makta @ Oct 21 2012 10:02pm)
FBK såklart.. :angry: Djugårdare är nästan aldrig stora i truten.. Undrar varför :Lol:


jag pratar knappt hockey nu eftersom nhl är inställt, sel suger
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 03:16pm
Quote (Makta @ 21 Oct 2012 23:02)
FBK såklart.. :angry: Djugårdare är nästan aldrig stora i truten.. Undrar varför :Lol:


gårdare snackar alltid fotboll o hockey, men dom har inte mycket att komma med nuförtiden, alltid tjat om "mesta mästare" eller nåt sånt.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 21 2012 03:42pm
Quote (berhemuli @ Oct 21 2012 10:16pm)
gårdare snackar alltid fotboll o hockey, men dom har inte mycket att komma med nuförtiden, alltid tjat om "mesta mästare" eller nåt sånt.


Är ju iaf mer än vad ni har att komma med :blush:
Iaf i hockeyväg.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 03:47pm
Quote (Mikob @ 21 Oct 2012 23:42)
Är ju iaf mer än vad ni har att komma med  :blush:
Iaf i hockeyväg.


Alltså snackar man nutiden, när ni ligger i hockeyallsvenskan, bara det är bättre att vara i ES. Ni torskar mot finska bottenlag, har svårt mot mediokra HA lag. Men ni vill alltid dra er historia, för att det som händer nu spelar ingen roll.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 21 2012 04:52pm
Quote (berhemuli @ Oct 21 2012 10:47pm)
Alltså snackar man nutiden, när ni ligger i hockeyallsvenskan, bara det är bättre att vara i ES. Ni torskar mot finska bottenlag, har svårt mot mediokra HA lag. Men ni vill alltid dra er historia, för att det som händer nu spelar ingen roll.


Klart att det som händer nu spelar roll.
Men det går inte dra storys om att Djurgården är dåliga bara pga hockeyallsvenksan.
De hade två dåliga säsonger, men i år så har de liksom fått börja om på nytt. Många nya osv, säker på att de kommer klättra i tabellen.
Man ska heller inte glömma att AIK inte varit där uppe länge.
Som att dra klassikern mot kompisen som är 10ggr bättre på fifa när man vunnit en match: "Jag är bättre just nu"
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 21 2012 06:25pm
Quote (Mikob @ 22 Oct 2012 00:52)
Klart att det som händer nu spelar roll.
Men det går inte dra storys om att Djurgården är dåliga bara pga hockeyallsvenksan.
De hade två dåliga säsonger, men i år så har de liksom fått börja om på nytt. Många nya osv, säker på att de kommer klättra i tabellen.
Man ska heller inte glömma att AIK inte varit där uppe länge.
Som att dra klassikern mot kompisen som är 10ggr bättre på fifa när man vunnit en match: "Jag är bättre just nu"


Att ens jämföra det här med fifa...

Såklart är inte dif borta för alltid, men dom är kassa för stunden. När vi låg där nere så hymlade inte med det att vi var kassa, alla visste det, alla sa det. Ni lever bara kvar i tankarna att ni kommer gå upp efter första säsongen där nere direkt.. Svälj stoltheten och erkänn att ni är sämre just nu ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev19101112Next
Add Reply New Topic New Poll