Quote (berhemuli @ Oct 21 2012 10:47pm)
Alltså snackar man nutiden, när ni ligger i hockeyallsvenskan, bara det är bättre att vara i ES. Ni torskar mot finska bottenlag, har svårt mot mediokra HA lag. Men ni vill alltid dra er historia, för att det som händer nu spelar ingen roll.
Klart att det som händer nu spelar roll.
Men det går inte dra storys om att Djurgården är dåliga bara pga hockeyallsvenksan.
De hade två dåliga säsonger, men i år så har de liksom fått börja om på nytt. Många nya osv, säker på att de kommer klättra i tabellen.
Man ska heller inte glömma att AIK inte varit där uppe länge.
Som att dra klassikern mot kompisen som är 10ggr bättre på fifa när man vunnit en match: "Jag är bättre just nu"