Quote (eviilution @ 26 Sep 2012 17:55)
I vintras så gick några jag var med på en träff för sweclockers. Vi var 2x 30+ 24 och 22 sen kom det lite snorungar. Jag tyckte det mest var pinsamt ^^
Ja, klart att det är pinsamt men det är ju ännu mer pinsamt att sitta inom 100 meter från varandra, veta att vi är där allihopa och sen bara dissa varandra.
vi behöver ju inte gå ut och ta en fika, bara skaka hand utanför.