d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev191011121336Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 25 2012 01:17pm
Quote (ChingeR @ 25 Sep 2012 19:14)
http://i.imgur.com/8omJJ.gif

nu äre ingen ide att dit längre


Du snyltar ju ändå bara på andras datorer...............................................................
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 25 2012 01:40pm
Quote (eviilution @ 25 Sep 2012 21:17)
Du snyltar ju ändå bara på andras datorer...............................................................


haha, jag hade inte med mig en dator!!!!!!
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Sep 26 2012 08:13am
Quote (eviilution @ Sep 22 2012 05:54pm)
Sedär då har farbror bokat ! Plats D42:13


Kanske ska dit , får flama dig irl då ;)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 26 2012 08:35am
Quote (Deadlyy @ Sep 26 2012 04:13pm)
Kanske ska dit , får flama dig irl då ;)


dito!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 26 2012 09:45am
Quote (Deadlyy @ 26 Sep 2012 14:13)
Kanske ska dit , får flama dig irl då ;)


Quote (Spetch @ 26 Sep 2012 14:35)
dito!


GLHF! Ni anar inte vilken bjässe jag är...
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 09:47am
VI HÖRS PÅ DREAMHACK BOIS

GATHER UTANFÖR KLOCKAN 12 PÅ NATTEN PÅ FREDAG

LETS GO

Nä men srs face enabled, vi bör ju mötas allihopa som är där. Postar på forumet under DH om en träff.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 26 2012 09:55am
Quote (snoramej @ 26 Sep 2012 15:47)
VI HÖRS PÅ DREAMHACK BOIS

GATHER UTANFÖR KLOCKAN 12 PÅ NATTEN PÅ FREDAG

LETS GO

Nä men srs face enabled, vi bör ju mötas allihopa som är där. Postar på forumet under DH om en träff.


I vintras så gick några jag var med på en träff för sweclockers. Vi var 2x 30+ 24 och 22 sen kom det lite snorungar. Jag tyckte det mest var pinsamt ^^
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Sep 26 2012 10:06am
jag skulle mött upp spetch förra gången men schemat var så fullt att vi hela tiden gick om varandra =(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 26 2012 10:13am
Quote (pawa @ Sep 26 2012 06:06pm)
jag skulle mött upp spetch förra gången men schemat var så fullt att vi hela tiden gick om varandra =(


Helt otroligt att du bara pissade på mig. What goes around comes around! ;)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 10:15am
Quote (eviilution @ 26 Sep 2012 17:55)
I vintras så gick några jag var med på en träff för sweclockers. Vi var 2x 30+ 24  och 22 sen kom det lite snorungar. Jag tyckte det mest var pinsamt ^^


Ja, klart att det är pinsamt men det är ju ännu mer pinsamt att sitta inom 100 meter från varandra, veta att vi är där allihopa och sen bara dissa varandra.

vi behöver ju inte gå ut och ta en fika, bara skaka hand utanför.
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121336Next
Add Reply New Topic New Poll