Quote (Yla123 @ 23 May 2012 19:57)
tror jag inte heller, hehe, men ur mitt perspektiv så blev han sur på de som satt och tittade och skrev lite då o då. Typ "Oooh nice rage, brb popcorn" eller "Ta det här i en annan tråd så att den inte blir stängd", o han svarade med " O vart fan fick du luft ifrån din bajs skalle".
Eller bara lägger upp en bild i bild-tråden och får läsa att man är bög. Det är ju inte så kul

F.ö var särskrivningen intentional...................... .. . . . .. . . . . . . . . .
Men sluta gråta nu är du snäll, den som ger sig in i leken får leken tåla.... Ingen mår bra i mitt sällskap, varesig kompisar, kvinnor, min familj..... Jag har en hård stil och elak stil.... Men jag älskar mig själv....