d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev191011121321Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 02:04pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 22:03)
Jag klarar trycket på IRL och på nätet men när snorungar messar mods, tycker synd om sig själva, trycker på report post.... så jag får en 24 hour ban.... Hur skall jag kunna försvara mig då? Man kan väl ha en tråd öppen och tjafsa lite utan att blanda in mods som en bebis eller?


du kan väl försvara dig utan allt rage/flame :P ?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:04pm
Quote (snoramej @ 23 May 2012 22:02)
Otroligt hur alla dina posts blir reportade innan jag ens hinner trycka själv.



Ja men det är ju ert enda nöje att trycka på report post :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:05pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:04)
Ja men det är ju ert enda nöje att trycka på report post :)


Nu lyckades jag faktiskt få iväg några reports, det får mig att känna mig speciell.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2012 02:05pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 20:03)
Jag klarar trycket på IRL och på nätet men när snorungar messar mods, tycker synd om sig själva, trycker på report post.... så jag får en 24 hour ban.... Hur skall jag kunna försvara mig då? Man kan väl ha en tråd öppen och tjafsa lite utan att blanda in mods som en bebis eller?


jag är ett livs levande bevis på att man kan skriva mycket skit och inte få mods över sig.. skriv på, lovar att ingen kommer knacka dörr..
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:06pm
Quote (Intenso8 @ 23 May 2012 22:04)
du kan väl försvara dig utan allt rage/flame :P ?



Nej varför det? Det skall ju ha ett underhållingsvärde också.... Det är många som haft ganska roligt under den här tiden, det som trycker på report post är de som är svaga och behöver stöd.....
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 23 2012 02:07pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:06)
Nej varför det? Det skall ju ha ett underhållingsvärde också.... Det är många som haft ganska roligt under den här tiden, det som trycker på report post är de som är svaga och behöver stöd.....


Jepp, jag känner mig faktiskt riktigt svag och behöver en stöd. Fan att jag inte tänkt på det innan. Utan det var just när jag tröck som det poppade upp :/
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:07pm
Quote (Chefen @ 23 May 2012 22:05)
jag är ett livs levande bevis på att man kan skriva mycket skit och inte få mods över sig.. skriv på, lovar att ingen kommer knacka dörr..



Jag skulle gärna vilja att alla mods på jsp knackade på min dörr för jag har alltid hatat mods... Därför ville jag aldrig bli en själv för 7-8 år sedan när jag fick en förfrågan.....:)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 02:07pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 22:06)
Nej varför det? Det skall ju ha ett underhållingsvärde också.... Det är många som haft ganska roligt under den här tiden, det som trycker på report post är de som är svaga och behöver stöd.....


:zzz: då får du väl räkna med alla dessa "flame-reports"
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:08pm
Quote (snigelfis @ 23 May 2012 21:07)
Jepp, jag känner mig faktiskt riktigt svag och behöver en stöd. Fan att jag inte tänkt på det innan. Utan det var just när jag tröck som det poppade upp :/



Invalid post specified, or post already reported.

Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:07)
Jag skulle gärna vilja att alla mods på jsp knackade på min dörr för jag har alltid hatat mods... Därför ville jag aldrig bli en själv för 7-8 år sedan när jag fick en förfrågan.....:)


k
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:09pm
Quote (Yla123 @ 23 May 2012 19:57)
tror jag inte heller, hehe, men ur mitt perspektiv så blev han sur på de som satt och tittade och skrev lite då o då. Typ "Oooh nice rage, brb popcorn" eller "Ta det här i en annan tråd så att den inte blir stängd", o han svarade med " O vart fan fick du luft ifrån din bajs      skalle".

Eller bara lägger upp en bild i bild-tråden och får läsa att man är bög. Det är ju inte så kul :( F.ö var särskrivningen intentional...................... .. . . . .. . . . . . . . . .



Men sluta gråta nu är du snäll, den som ger sig in i leken får leken tåla.... Ingen mår bra i mitt sällskap, varesig kompisar, kvinnor, min familj..... Jag har en hård stil och elak stil.... Men jag älskar mig själv....
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121321Next
Closed New Topic New Poll