d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev191011121321Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 30 2012 04:20am
Quote (umade @ Apr 30 2012 11:20am)
:@


Om inte Daniel ändrat sig så att han kan spela, ser allt att han sitter och lurkar i tråden.. :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 30 2012 04:22am
Daniel borde länka rap battles igen
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 30 2012 07:15am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 30 2012 08:15am
När sa vi att det startade? Svensk tid
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 30 2012 08:16am
Quote (Spetch @ 30 Apr 2012 16:15)
När sa vi att det startade? Svensk tid


brukar ju vara mot kvällskvisten
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 30 2012 01:49pm
Quote (Jewhannes @ Apr 30 2012 04:16pm)
brukar ju vara mot kvällskvisten


hi
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 02:01am
En annan har tröttnat på d2. Hoppas ni slaktar vid reseten men det är jag övertygad om att ni gör! You go girls!!!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 1 2012 02:13am
Sorry bro
du får inte hela första sidan :>
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 02:14am
Quote (umade @ 1 May 2012 09:13)
Sorry bro
du får inte hela första sidan :>


Fan.

Så jewla nära! :P

Tyckte jag jobbade på bra med konstruktiva posts ändå. 4/5 toasts!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 1 2012 02:15am
Quote (Fil @ May 1 2012 10:14am)
Fan.

Så jewla nära! :P

Tyckte jag jobbade på bra med konstruktiva posts ändå. 4/5 toasts!


:D

Vi postade samma sekund, nära nära.

För övrigt anser jag aTT DET ÄR DAGS ATT TAGGA NU BOYS

DET ÄR DAGS IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121321Next
Add Reply New Topic New Poll