☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev
1
9
10
11
12
13
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8656
Replies: 537
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#101
Oct 10 2011 10:45am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 05:44pm)
Finns där plats tar jag gärna <3guildies eller ngt:D
Ja det är ju faktiskt en fördel
Vad för char hade du tänkt lira då, och kan du lira första natten non-stop?
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#102
Oct 10 2011 10:46am
kan kör egentligen vad som krävs, jo det ska inte vara ngra problem
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#103
Oct 10 2011 10:49am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 05:46pm)
kan kör egentligen vad som krävs, jo det ska inte vara ngra problem
Stronk, sån inställning gillar vi
K1NGEN
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3,086.76
#104
Oct 10 2011 12:11pm
tillbaks efter 24h suspension...för att "Circumventing word filter"
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#105
Oct 10 2011 12:11pm
Tar dock gärna och kör som support pala (conviction+ hammers te.x) misstänker att Ex1t kommer köra vanlig hammer så det hade ju gjort hyfsat team
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#106
Oct 10 2011 12:26pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 08:11pm)
Tar dock gärna och kör som support pala (conviction+ hammers te.x) misstänker att Ex1t kommer köra vanlig hammer så det hade ju gjort hyfsat team
Jag ska spela Javazon
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#107
Oct 10 2011 12:36pm
hade varit bra att se vilka chars ni ska köra
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#108
Oct 10 2011 12:46pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 06:36pm)
hade varit bra att se vilka chars ni ska köra
fanns en lista
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#109
Oct 10 2011 12:50pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 08:36pm)
hade varit bra att se vilka chars ni ska köra
Oli Cold Sorc
Jens Hammerdin
Filip säkert någon cpgubbe
Zebbe Javazon
Rob säkert necrofil
Dreamfuel
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold
:
12.00
#110
Oct 10 2011 12:51pm
Quote (umade @ 10 Oct 2011 20:50)
Oli Cold Sorc
Jens Hammerdin
Filip säkert någon cpgubbe
Zebbe Javazon
Rob säkert necrofil
Jag spelar antagligen trapper. Igen...
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
9
10
11
12
13
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact