d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev191011121354Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 10:45am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 05:44pm)
Finns där plats tar jag gärna <3guildies eller ngt:D


Ja det är ju faktiskt en fördel :thumbsup:

Vad för char hade du tänkt lira då, och kan du lira första natten non-stop? :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 10 2011 10:46am
kan kör egentligen vad som krävs, jo det ska inte vara ngra problem
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 10 2011 10:49am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 05:46pm)
kan kör egentligen vad som krävs, jo det ska inte vara ngra problem


Stronk, sån inställning gillar vi B)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 10 2011 12:11pm
tillbaks efter 24h suspension...för att "Circumventing word filter"
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 10 2011 12:11pm
Tar dock gärna och kör som support pala (conviction+ hammers te.x) misstänker att Ex1t kommer köra vanlig hammer så det hade ju gjort hyfsat team
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2011 12:26pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 08:11pm)
Tar dock gärna och kör som support pala (conviction+ hammers te.x) misstänker att Ex1t kommer köra vanlig hammer så det hade ju gjort hyfsat team


Jag ska spela Javazon B)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 10 2011 12:36pm
hade varit bra att se vilka chars ni ska köra
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 10 2011 12:46pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 06:36pm)
hade varit bra att se vilka chars ni ska köra


fanns en lista
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2011 12:50pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 10 2011 08:36pm)
hade varit bra att se vilka chars ni ska köra


Oli Cold Sorc
Jens Hammerdin
Filip säkert någon cpgubbe
Zebbe Javazon
Rob säkert necrofil

:O
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 10 2011 12:51pm
Quote (umade @ 10 Oct 2011 20:50)
Oli Cold Sorc
Jens Hammerdin
Filip säkert någon cpgubbe
Zebbe Javazon
Rob säkert necrofil

:O


Jag spelar antagligen trapper. Igen...
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121354Next
Add Reply New Topic New Poll