d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Har Du Onanerat Ute/i Skogen?
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 28 2011 10:54am
Quote (umade @ 28 Nov 2011 17:43)
Jag borde aldrig skrivit i denna tråden


din post gjorde denna tråd
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 28 2011 11:31am
[x] JA
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Nov 28 2011 11:33am
Quote (Emil @ 3 Oct 2011 01:40)
Åh, tack för den! Facebook-skadad som man är så letar man nästan efter en gilla-knapp när man surfar runt här...


verkligen! :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 28 2011 11:33am
Quote (umade @ 28 Nov 2011 17:43)
Jag borde aldrig skrivit i denna tråden


denna tråd, den här tråden > denna tråden.

Båda till vänster låter bättre.


Sen så, vem bryr sig :P

Inte var det så farligt det du skrev.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 28 2011 11:41am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 28 2011 07:33pm)
denna tråd, den här tråden > denna tråden.

Båda till vänster låter bättre.


Sen så, vem bryr sig :P

Inte var det så farligt det du skrev.


jag skrev fel
:<
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Nov 28 2011 11:48am
Quote (Swify @ 28 Nov 2011 18:53)
har aldrig gjort det tyvärr...


men när du lokktta på den då?

var det hemma i soffan med morsan?

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 28 2011 11:56am
Quote (xpd-trader @ 28 Nov 2011 19:48)
men när du lokktta på den då?

var det hemma i soffan med morsan?


med hans pappor :huh:

Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Nov 28 2011 12:07pm
Quote (xpd-trader @ Nov 29 2011 03:48am)
men när du lokktta på den då?

var det hemma i soffan med min morsa?


Japp.

This post was edited by Swify on Nov 28 2011 12:08pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Nov 28 2011 12:11pm
Quote (Swify @ 28 Nov 2011 19:07)
Japp.


OOOOOOH SKULLE INTE TÅÅÅÅLAAAAAAA

Quote (SCXiao @ 28 Nov 2011 17:47)
http://3.bp.%2A%2A%2A/_2IecxbF8oLY/Rj7iU06vx5I/AAAAAAAAADM/LGRy6oYZP_M/s320/eonmynzo.jpg


3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Svartermetalisk, Swify

Luktar den annorlunda ute i skogen?




jk much luv 4 u

<3 :love:

This post was edited by Dreamfuel on Nov 28 2011 12:12pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll