Quote (Makta @ 30 May 2011 23:12)
1 utav de 2 jag har. Var min main 2006

Nice nice : ))
Quote (Litttle_Brother @ 30 May 2011 23:10)
00.15 börjar det
http://www.youtube.com/watch?v=JpdCJKPHzh8
och ja denna är old på riktigt, men klassiker :)))))
Ja det kan man säga (: