d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev191011121326Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:45pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:45pm)
Går endå inte..


TA BORT SIGNEN DÅ, DEN ÄR FÖR STOR !!!!

Signature: Entire size of signature should not exceed 400 pixels wide by 150 pixels high, and 70 KB in size. No offensive or crude material images
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Mar 13 2011 01:46pm
Quote (Teposen @ 13 Mar 2011 20:45)
TA BORT SIGNEN DÅ, DEN ÄR FÖR STOR !!!!

Signature: Entire size of signature should not exceed 400 pixels wide by 150 pixels high, and 70 KB in size. No offensive or crude material images


SLASHASEN FATT NO ENGELSK :stonetoss:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:47pm
Quote (SCXiao @ Mar 13 2011 08:46pm)
SLASHASEN FATT NO ENGELSK :stonetoss:


FO HELVEDE !
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 01:48pm
Gör bara topic och fråga om några free donor stars :)
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:48pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 09:48pm)
Gör bara topic och fråga om några free donor stars :)


näää men va e denna för sorts topic ?
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:49pm
Komigen killar, han vill verkligen ha en star och det är han fan värd.. han mår ju inte bra av att behöva tigga såhär.. Bevis :

Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:47pm)
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:45pm)
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:43pm)
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:42pm)
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:41pm)
Trodde ja kunde lita på dig :( :.


får inte alls någon stjärna / orb..

har blivit lurad .. totalt


Tååålamod, de e ju första gången dom ser dig.....
man skickar väll inget värt över 10k fg till nån man precis träffat? :P tar ju ett litet tag


du .. Ja Skiter i detta... vet att ni lurar mig :(

ni är ju i samma guild , talar med varann i chatt / Speakers + att ni driver med mig ...

Det där är fan riktigt taskigt.. känner till sånt där :( :(


vadå driver? försöker va snäll och hjälpa dig få en jävla star :S


mm men kolla hur alla driver och såg att ni sammarbetade och fick till att PhearCIII lånade några stars för att ni sen ska säga.... säg til lhonom att få stars... där får du .. o sånt :(

Men snälla , Ja ber er !! SNÄLLA , i mitt hela hjärta... en stjärna: :(


Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:51pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:49pm)
Komigen killar, han vill verkligen ha en star och det är han fan värd.. han mår ju inte bra av att behöva tigga såhär.. Bevis :


+1..........

ohhhh ber er :(
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:52pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:51pm)
+1..........

ohhhh ber er :(


En trusted member bör pm'a dig inom kort, if not done :evil:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 13 2011 01:52pm
har ingen stjärna, men du kan få en kram om du vill
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:53pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 09:52pm)
En trusted member bör pm'a dig inom kort, if not done :evil:


fan är ditt problem ?

Jag har 382 x 127 ..

det är inte ens nära 400 x 150 ??

störd eller ?
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121326Next
Add Reply New Topic New Poll