Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:42pm)
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:41pm)
Trodde ja kunde lita på dig

:.
får inte alls någon stjärna / orb..
har blivit lurad .. totalt
Tååålamod, de e ju första gången dom ser dig.....
man skickar väll inget värt över 10k fg till nån man precis träffat?

tar ju ett litet tag
du .. Ja Skiter i detta... vet att ni lurar mig
ni är ju i samma guild , talar med varann i chatt / Speakers + att ni driver med mig ...
Det där är fan riktigt taskigt.. känner till sånt där

:(