Quote (mrfloww @ 31 May 2011 12:51)
Ska dra en pinsam sak då, eftersom alla andra ugglor här bara sitter och glor!
Var ett par sommarar sedan som jag var iväg med ett par polare på ett äventyrsbad, dagen före när vi kommit fram så hade klockan blivit mycket och alla var trötta, så käkade vi äcklig snabbmat från någon jäkla kiosk bara för att få mat i magen.
Dagen efter så taggade vi och självklart så skulle man ju våga sig på att åka den största jävla vatten rutschkanan man kunde hitta. Lång kö var det, stod nog där minst 20min innan vi ens var nära toppen.
Alla i kön ville åka och var trötta på att vänta, så folk började åka efter varandra (som man såklart inte får, hurrdurr) Väl uppe på toppen när det var på väg att bli våran tur, så kände jag att jag fick kramp i magen och det började bubbla som fan.
Tänkte inte mer på det, är ganska höjdrädd och högt var det, så jag antog att det berodde på höjden. Min polare sa det att det går sjukt mycket fortare om man drar ner badbyxorna när man åker och glider ner på skinkorna och vi bestämde oss för att tävla.
Det var ett par tjejer som skulle åka före oss och dom åkte "tåg", så vi beslöt oss för att åka lite efter dem och typ åka in i dem och flörta lite sådär töntigt. Mina polare kastade sig i rutschkanan medans jag stog och hade ont i magen som fan, beslöt mig för att hoppa i jag med några sekunder efter, drog ner byxerna för att åka fortare och bara känner hur magen exploderar och det brutalt sprutar ut diarré ur arslet på mig. Väl nere i basängen i slutet av rutschkanan står mina polare och snackar med tjejerna och där kommer jag med en våg av bajs som väller över dem allihopa. Alla i bassängen flyr av skräck och jag har nog aldrig skämts så mycket...
Kan ju också meddela att det blev ingenting med de där tjejerna...
du är fanimej xpd numero 2
alla ni andra : se och lär