den 22 januari 2011 14:03:58 Received 400.00 (1,249.57 -> 1,649.57) from Vandru (817.90 -> 417.90) gg
den 22 januari 2011 13:37:29 Sent -200.00 (1,449.57 -> 1,249.57) to Vandru (817.90 -> 1,017.90) 4man don
den 22 januari 2011 04:07:00 Received 500.00 (948.62 -> 1,448.62) from RareGift (10,010.75 -> 9,510.75)
den 22 januari 2011 03:47:48 Sent -250.00 (1,198.62 -> 948.61) to RareGift (9,760.75 -> 10,010.75) 4man don
den 21 januari 2011 14:41:59 Sent -200.00 (1,398.67 -> 1,198.67) to Zamomin (22.00 -> 222.00) don winner
den 21 januari 2011 14:29:14 Received 100.00 (1,298.67 -> 1,398.67) from HeadtripLSD (100.00 -> 0.00) 4 man don
den 21 januari 2011 14:27:06 Received 100.00 (1,198.67 -> 1,298.67) from Sou1 (165.00 -> 65.00) 4man don uf
den 21 januari 2011 14:26:46 Received 100.00 (1,098.67 -> 1,198.67) from Zamomin (122.00 -> 22.00) uf don
den 21 januari 2011 12:53:03 Received 500.00 (598.67 -> 1,098.67) from ExtraKilla_TheSeller (11,564.69 -> 11,064.69)
den 21 januari 2011 12:35:41 Sent -250.00 (848.67 -> 598.67) to ExtraKilla_TheSeller (11,814.69 -> 12,064.69) 4man don
den 21 januari 2011 11:41:58 Received 400.00 (448.67 -> 848.67) from xIborn (1,600.00 -> 1,200.00) don winner
den 21 januari 2011 11:20:10 Sent -200.00 (648.67 -> 448.66) to xIborn (1,000.00 -> 1,200.00) 4man don
den 21 januari 2011 01:15:33 Received 200.00 (445.82 -> 645.81) from Pissboss3 (500.00 -> 300.00)
den 21 januari 2011 00:54:54 Sent -100.00 (545.82 -> 445.82) to Pissboss3 (400.00 -> 500.00) 4man don
6 irad nu, frågan är om jag ska våga höja insatserna lite eller hålla mig på den här nivån
