d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev191011121336Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 21 2011 01:55pm
Quote (Mikob @ 21 Jan 2011 20:53)
Du qoatade och svarade helt fel, sa schh.


och jag sa att greenpeace försöker putta din mamma i havet när hon ligger på stranden :blush:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 21 2011 01:57pm
Quote (Yllegarnet @ Jan 21 2011 08:55pm)
och jag sa att greenpeace försöker putta din mamma i havet när hon ligger på stranden :blush:


Brukar låta så.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 21 2011 01:58pm
Quote (Mikob @ 21 Jan 2011 20:57)
Brukar låta så.


mhmm :/
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 21 2011 06:13pm
Quote (Chefen @ 21 Jan 2011 21:28)
så att jag synar ett bett på 300 marker och går all in på turn då han höjde ännu mer? de kallar inte jag slowplay ^^


jepp, på vilken som annan klient kan man acceptera spelet.. men på pokerstars eller svenska spel måste du gå all in direkt på floppen mot hans raise och nästan hoppas på att han foldar.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Jan 21 2011 09:39pm
Quote (swewik @ 20 Jan 2011 07:54)
svenska spel antar jag?
fick du ut pengarna då? :)

fail annars :lol:


Jorå, vi blev inte bannade förens dagen efter att han tog ut pengarna.
Japp, SS!
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Jan 21 2011 09:42pm
Quote (eviilution @ 21 Jan 2011 20:06)
Fattar ej varför alla vill köra ai's ? Tråkig 50/50 imo.


eftersom det är fg så bryr sig ingen, så varför inte liksom?
varför inte satsa 1-2ggr och dubbla upp sig :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 22 2011 01:14am
Damn lirade 2st turneringar igår på ftp, ena jag har KKxx flop K3J en bettar jag går all in han visar 33xx turn blir trea.. Det var iallafall i början så gjorde inte så mycket. Den andra var jag högstackad i runt 3timmar innan jag åkte mot en högre stack med AKJJ mot QQ29 flop KKQ.. borde kanske ha foldad när vi började höja varann men men fick bli som det blev.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jan 22 2011 08:14am
den 22 januari 2011 14:03:58 Received 400.00 (1,249.57 -> 1,649.57) from Vandru (817.90 -> 417.90) gg
den 22 januari 2011 13:37:29 Sent -200.00 (1,449.57 -> 1,249.57) to Vandru (817.90 -> 1,017.90) 4man don

den 22 januari 2011 04:07:00 Received 500.00 (948.62 -> 1,448.62) from RareGift (10,010.75 -> 9,510.75)
den 22 januari 2011 03:47:48 Sent -250.00 (1,198.62 -> 948.61) to RareGift (9,760.75 -> 10,010.75) 4man don

den 21 januari 2011 14:41:59 Sent -200.00 (1,398.67 -> 1,198.67) to Zamomin (22.00 -> 222.00) don winner
den 21 januari 2011 14:29:14 Received 100.00 (1,298.67 -> 1,398.67) from HeadtripLSD (100.00 -> 0.00) 4 man don
den 21 januari 2011 14:27:06 Received 100.00 (1,198.67 -> 1,298.67) from Sou1 (165.00 -> 65.00) 4man don uf
den 21 januari 2011 14:26:46 Received 100.00 (1,098.67 -> 1,198.67) from Zamomin (122.00 -> 22.00) uf don

den 21 januari 2011 12:53:03 Received 500.00 (598.67 -> 1,098.67) from ExtraKilla_TheSeller (11,564.69 -> 11,064.69)
den 21 januari 2011 12:35:41 Sent -250.00 (848.67 -> 598.67) to ExtraKilla_TheSeller (11,814.69 -> 12,064.69) 4man don

den 21 januari 2011 11:41:58 Received 400.00 (448.67 -> 848.67) from xIborn (1,600.00 -> 1,200.00) don winner
den 21 januari 2011 11:20:10 Sent -200.00 (648.67 -> 448.66) to xIborn (1,000.00 -> 1,200.00) 4man don

den 21 januari 2011 01:15:33 Received 200.00 (445.82 -> 645.81) from Pissboss3 (500.00 -> 300.00)
den 21 januari 2011 00:54:54 Sent -100.00 (545.82 -> 445.82) to Pissboss3 (400.00 -> 500.00) 4man don



6 irad nu, frågan är om jag ska våga höja insatserna lite eller hålla mig på den här nivån :mellow:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 22 2011 08:33am
Quote (SCXiao @ 22 Jan 2011 16:14)
den 22 januari 2011 14:03:58 Received 400.00 (1,249.57 -> 1,649.57) from Vandru (817.90 -> 417.90) gg
den 22 januari 2011 13:37:29 Sent -200.00 (1,449.57 -> 1,249.57) to Vandru (817.90 -> 1,017.90) 4man don

den 22 januari 2011 04:07:00 Received 500.00 (948.62 -> 1,448.62) from RareGift (10,010.75 -> 9,510.75)
den 22 januari 2011 03:47:48 Sent -250.00 (1,198.62 -> 948.61) to RareGift (9,760.75 -> 10,010.75) 4man don

den 21 januari 2011 14:41:59 Sent -200.00 (1,398.67 -> 1,198.67) to Zamomin (22.00 -> 222.00) don winner
den 21 januari 2011 14:29:14 Received 100.00 (1,298.67 -> 1,398.67) from HeadtripLSD (100.00 -> 0.00) 4 man don
den 21 januari 2011 14:27:06 Received 100.00 (1,198.67 -> 1,298.67) from Sou1 (165.00 -> 65.00) 4man don uf
den 21 januari 2011 14:26:46 Received 100.00 (1,098.67 -> 1,198.67) from Zamomin (122.00 -> 22.00) uf don

den 21 januari 2011 12:53:03 Received 500.00 (598.67 -> 1,098.67) from ExtraKilla_TheSeller (11,564.69 -> 11,064.69)
den 21 januari 2011 12:35:41 Sent -250.00 (848.67 -> 598.67) to ExtraKilla_TheSeller (11,814.69 -> 12,064.69) 4man don

den 21 januari 2011 11:41:58 Received 400.00 (448.67 -> 848.67) from xIborn (1,600.00 -> 1,200.00) don winner
den 21 januari 2011 11:20:10 Sent -200.00 (648.67 -> 448.66) to xIborn (1,000.00 -> 1,200.00) 4man don

den 21 januari 2011 01:15:33 Received 200.00 (445.82 -> 645.81) from Pissboss3 (500.00 -> 300.00)
den 21 januari 2011 00:54:54 Sent -100.00 (545.82 -> 445.82) to Pissboss3 (400.00 -> 500.00) 4man don



6 irad nu, frågan är om jag ska våga höja insatserna lite eller hålla mig på den här nivån :mellow:


don8, ne men bra jobbat :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jan 22 2011 06:40pm
Lirade precis en 40 minuter lång don, blinds var uppe i 200/400 :rofl: Det var dock lätt värt 250 fg B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121336Next
Add Reply New Topic New Poll