d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev191011121335Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 3 2010 08:28am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 14:28)
Jag är inte cp och 14 år det är du, kul att smeka barnsnopp?


Varför beter du dig så då?
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:28am
+ 1





























































































:ph34r:
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:29am
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 02:28pm)
Varför beter du dig så då?


för du är cp och från island ni är valjägare
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:29am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:28)
Jag är inte cp och 14 år det är du, kul att smeka barnsnopp?


Hmm

Du har verkligen ingen aning om vad du pratar om.. Jag önskar jag var lika begåvad som dig på att prata om de mest idiotiska sakerna man kan tänka sig

Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:29)
för du är cp och från island ni är valjägare


Herregud

This post was edited by snoramej on Nov 3 2010 08:30am
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 3 2010 08:30am
rage vs rage...
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:30am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:29pm)
Hmm

Du har verkligen ingen aning om vad du pratar om.. Jag önskar jag var lika begåvad som dig på att prata om de mest idiotiska sakerna man kan tänka sig


Jag är bättre än dig på allt utom stavning, glad nu? :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:30am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 04:28pm)
Jag är inte cp


The irony

Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 04:26pm)
Du får en plats i min sig me :)


Tack man, alla mina haters får julkort för ni förgyller min vardag :hail:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:31am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:30)
Jag är bättre än dig på allt utom stavning, glad nu? :)


Aa, det är du verkligen :)

Som sagt, basic rule of the intrawebz: När du blir ägd, anta att han som äger dig är fet och miserabel så du kan känna dig bättre själv.
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:32am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:31pm)
Aa, det är du verkligen :)

Som sagt, basic rule of the intrawebz: När du blir ägd, anta att han som äger dig är fet och miserabel så du kan känna dig bättre själv.






i win, was ez ty
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 3 2010 08:33am
Funderar på en suggestion.. Något i stil med "SHUT DOWN THE SWEDISH SUBFORUM"
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121335Next
Closed New Topic New Poll