d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev191011121318Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Oct 13 2010 09:53am
Quote (xpd-trader @ 7 Oct 2010 17:11)
Brasma

Rätt så stora läppar den killen har
håret är krulligt och rumpan är bar
Mitt i sitt vardagsrum han står
alldeles strax en peng han får
pappa står breve och lemmen är grov:
"nu ska du få butseks din jävla bov"





sanningen är som den är - den går ej att värdera ^¨
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 10:13am
Quote (xpd-trader @ Oct 13 2010 03:10pm)
Spetch

Idoler ej så många denna kille har
Spaz är den ena, den andra hans far
ibland han blundar och börjar be
att han ska bli som xpd
vägen dit är lång och ganska så tung
tänker han för sig själv och smeker sin pung



Jag tycker att några av rimmen här är riktigt bra btw


Haha :D Ditt ego fyller ut 90% av sidans totala storlek!


Quote (Svartermetalisk @ Oct 13 2010 10:24am)
Jag vet inte vad det är du röker men dela med dig pls



xpd påstår att han undervisar Svenska och hans språk är bra mycket bättre än någon annan som sitter här inne så han skulle mycket väl kunna vara lärare.

imo


No dalts att han/du xpd kan vara / är svenska lärare.
Men det blir barnsligt ibland, ja!

This post was edited by Spetch on Oct 13 2010 10:14am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Oct 13 2010 10:17am
Vissa kan rimma och skriva poesi
Andra misslyckas hårt och det blir tragedi
XPD predikar om att ärlighet är bra
Men somliga är för svaga för att sanningen ta
Ankiie blev arg, han är ledsen och gråter
För att strö salt i såret skrattar Martin: Välkommen åter.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 13 2010 10:19am
Quote (SCXiao @ Oct 13 2010 06:17pm)
Vissa kan rimma och skriva poesi
Andra misslyckas hårt och det blir tragedi
XPD predikar om att ärlighet är bra
Men somliga är för svaga för att sanningen ta
Ankiie blev arg, han är ledsen och gråter
För att strö salt i såret skrattar Martin: Välkommen åter.


10 / 10 post

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 10:21am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Oct 2010 17:19)
10 / 10 post


Fuck yeah!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 10:23am
Quote (SCXiao @ Oct 13 2010 06:17pm)
Vissa kan rimma och skriva poesi
Andra misslyckas hårt och det blir tragedi
XPD predikar om att ärlighet är bra
Men somliga är för svaga för att sanningen ta
Ankiie blev arg, han är ledsen och gråter
För att strö salt i såret skrattar Martin: Välkommen åter.


13/.37!

(Notera ".")
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Oct 13 2010 10:28am
Quote (Spetch @ 13 Oct 2010 16:23)
13/.37!

(Notera ".")


aaaw :wub: :hug:
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Oct 13 2010 10:32am
Quote (SCXiao @ 13 Oct 2010 18:17)
Vissa kan rimma och skriva poesi
Andra misslyckas hårt och det blir tragedi
XPD predikar om att ärlighet är bra
Men somliga är för svaga för att sanningen ta
Ankiie blev arg, han är ledsen och gråter
För att strö salt i såret skrattar Martin: Välkommen åter.


fan du har talang mannen

respect!

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 10:33am
Quote (xpd-trader @ Oct 13 2010 06:32pm)
fan du har talang mannen

respect!


Har man Poesi osv I Svenska B?
Hade inte det i Svenska A
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Oct 13 2010 10:36am
Quote (Spetch @ 13 Oct 2010 18:33)
Har man Poesi osv I Svenska B?
Hade inte det i Svenska A


det bestämmer läraren(/klassen)

man kan ha det i SvB, men det är lite mer krävande så man brukar bara köra den vanliga litteraturhistorien
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121318Next
Add Reply New Topic New Poll