Quote (DeemonTools @ 8 Jun 2010 14:58)
Ever heard about trolls? ^^ Sometimes, they roam the subswe forums on jsp I heard...

jovisst, men att förneka ett troll kallar inte jag för ett roligt troll.
Det är ungefär som att påstå att man är 21 år när man egentligen är 22 och påstå att man ägt någon xD