d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev191011121318Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 8 2010 12:24am
Quote (DeemonTools @ 7 Jun 2010 23:58)
tbh en annan mapp markerad...
obv proon is obv...


annan mapp markerad? Då står det "en mapp markerad"

Get good
Member
Posts: 8,520
Joined: Jun 27 2007
Gold: 0.00
Jun 8 2010 02:39am
Verkar va väldigt uppgjort iaf :P

Men även om han nu va bög hade jag haft lika mycket respekt för killen :)

oooh inte postat här på typ 3 månader snart
Member
Posts: 16,790
Joined: Aug 17 2007
Gold: 0.00
Jun 8 2010 03:11am
Quote (RistVaLL @ 8 Jun 2010 06:37)
har han fortf flickvän ?? :O ^^,

undrar vad hon skulle säga om saken ^^ <3

tjaa, ska vi leta upp henne på facebook?

vikroooll'd
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 8 2010 05:12am
Inte läst igenom alla comments, och ja drar OnT;

Tycker bara detta är kul, att folk kan trolla på detta sättet så det blir roligt :D
Ja älskar folk som tar sånt här seriöst också.

Way to go spaz .
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Jun 8 2010 05:51am
Quote (DeemonTools @ 7 Jun 2010 22:52)
spaz tycker om många hål.
Tja btw.


Spaz å jag gillar bara varandras hål så..
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 8 2010 06:07am
yeaeehah
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jun 8 2010 06:55am
Quote (Brasken @ 8 Jun 2010 13:51)
Spaz å jag gillar bara varandras hål så..


<3
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Jun 8 2010 06:58am
Quote (hestJaevel @ 8 Jun 2010 07:24)
annan mapp markerad? Då står det "en mapp markerad"

Get good


Ever heard about trolls? ^^ Sometimes, they roam the subswe forums on jsp I heard... :O
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 8 2010 07:05am
Quote (DeemonTools @ 8 Jun 2010 14:58)
Ever heard about trolls? ^^ Sometimes, they roam the subswe forums  on jsp I heard... :O


jovisst, men att förneka ett troll kallar inte jag för ett roligt troll.

Det är ungefär som att påstå att man är 21 år när man egentligen är 22 och påstå att man ägt någon xD
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 8 2010 07:07am
Quote (hestJaevel @ Jun 8 2010 01:05pm)
jovisst, men att förneka ett troll kallar inte jag för ett roligt troll.

Det är ungefär som att påstå att man är 21 år när man egentligen är 22 och påstå att man ägt någon xD


Umad?

sup då!½
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121318Next
Closed New Topic New Poll