d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev191011121323Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 25 2009 11:47am
gick på ICA med tixon... jesus christ, det gör man inte om i första taget
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Nov 25 2009 11:56am
Quote (b3nno @ Nov 17 2009 07:49am)
En gång kom farsan med till skolan en hel dag..faan grinade nästan:(
Så tjafsar han med läraren tror han är bättre på SO, jag bara WTF?
Satt på en benk hela dagen..jag som är " gangsta" vågade inte ens kolla på folk.. jaja skratta ni
När vi åt mat skulle jag slänga maten, han sa nej ät klart oförskämda pissluder.. så jag va tvungen o döö


En gång hade jag skit högt Eminem - Superman på, texten går typ: Play no games, say no names, ever since I broke up with what's her face,
I'm a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, i'd rather have you whip my ass,
Så jag gick ner skulle på toa typ, RAppade SKIT Högt hade kortshorts med linne BITch o allt skrek jag så var det gäster som satt där när jag kom ner.
Jag kom ner o kollade på dom så :O jag stirra typ 10sec va i shock lmao, sen sprang jag upp kom inte ner på 5timmar :D


En gång skulle jag sitta i klassrummet så kom de ut en fjärt..fan va jag skämmdes
Skyllde på en annan så lungt;D


En gång i skolan vinkade en tjej så vinkade jag tbx, men de va till någon bakom mig WTF?
Jag lekte så klart att de va till ngn bakom henne gick typ o lekte vne vad omg.


Berätta några pinsamma Historier :D
Lite kul, vne om denna tråd finns.. :P
Peace och ha en trevlig w/e


Inget onödigt spam nu som ^^ lr :P lr ett ord.]


Din farsa är obvious mer gangster än dig, obvious is obvious
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 25 2009 12:08pm
Quote (diablo_es @ Nov 25 2009 06:56pm)
Din farsa är obvious mer gangster än dig, obvious is obvious


Säger inte så mycket tbh.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 25 2009 12:09pm
Quote (GuZ @ Nov 25 2009 07:08pm)
Säger inte så mycket tbh.


dat.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 27 2009 12:56pm
Up :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 27 2009 12:59pm
Quote (Dola @ 19 Nov 2009 02:31)
bor i "värsta" området i litauen, skulle köpa käk lite halvsent på kvällen och på vägen hem så gick det ett gäng (dom går me uzi's framme o shit) på andra sidan gatan så jag stirrade lite för mycke och gick rakt in i en stolpe. har aldrig sett några gangstahs skratta så mycket..jag bah: iam fine. men de va jävligt pinsamt!


lol epic
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 27 2009 01:22pm
Förlorade allt fg i poker, facebook pengar, PS play money och $ på mindre än 1 ½ H b)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Dec 27 2009 01:35pm
haha bara för att jag är på så gott humör ska jag dela med mig av en fin grej som fortfarande sitter kvar som om det vore igår i mitt minne :)
var väl 5-6 år sedan.

jag satt på toaletten i vår gamla villa, fanns inget lås på den (fråga inte varför). Klämde en finne medans jag var på muggen. inget konstigt med det? problemet var att den satt på PUNGEN. fick liksom hålla upp dasen för att nå den, mycket obekvämt. Medans jag klämmer som bäst så öppnas toalettdörren av min morsa. Hon skriker såklart och jag gormar något tillbaka och slår igen dörren...
Efteråt kände jag mig tvungen att säga att jag "absolut inte gjorde något snusk, utan klämde en finne". sant men vafan det trodde säkert inte hon på. även om hon trodde mig var det ju fortfarande extremt pinsamt.

mådde dåligt i ett par dagar hahahaha
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 27 2009 01:40pm
Quote (SpAz. @ 27 Dec 2009 20:35)
haha bara för att jag är på så gott humör ska jag dela med mig av en fin grej som fortfarande sitter kvar som om det vore igår i mitt minne :)
var väl 5-6 år sedan.

jag satt på toaletten i vår gamla villa, fanns inget lås på den (fråga inte varför). Klämde en finne medans jag var på muggen. inget konstigt med det? problemet var att den satt på PUNGEN. fick liksom hålla upp dasen för att nå den, mycket obekvämt. Medans jag klämmer som bäst så öppnas toalettdörren av min morsa. Hon skriker såklart och jag gormar något tillbaka och slår igen dörren...
Efteråt kände jag mig tvungen att säga att jag "absolut inte gjorde något snusk, utan klämde en finne". sant men vafan det trodde säkert inte hon på. även om hon trodde mig var det ju fortfarande extremt pinsamt.

mådde dåligt i ett par dagar hahahaha


hahaha taskigt pinsam situation xD ^^
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 27 2009 01:46pm
Quote (SpAz. @ 27 Dec 2009 20:35)
haha bara för att jag är på så gott humör ska jag dela med mig av en fin grej som fortfarande sitter kvar som om det vore igår i mitt minne :)
var väl 5-6 år sedan.

jag satt på toaletten i vår gamla villa, fanns inget lås på den (fråga inte varför). Klämde en finne medans jag var på muggen. inget konstigt med det? problemet var att den satt på PUNGEN. fick liksom hålla upp dasen för att nå den, mycket obekvämt. Medans jag klämmer som bäst så öppnas toalettdörren av min morsa. Hon skriker såklart och jag gormar något tillbaka och slår igen dörren...
Efteråt kände jag mig tvungen att säga att jag "absolut inte gjorde något snusk, utan klämde en finne". sant men vafan det trodde säkert inte hon på. även om hon trodde mig var det ju fortfarande extremt pinsamt.

mådde dåligt i ett par dagar hahahaha


LOL'D

t4 share m9
Go Back To Svenska Topic List
Prev191011121323Next
Add Reply New Topic New Poll