Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:15)
oj jag har aldrig varit med om att det är typ 100stycken som har skrivit:)
lol

Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 19:10)
peka på ett inlägg där jag varit elak

jag skrattar, fast mest med honom. gillar inte folk som ber han logga ut och dö liksom
nej inte du

Menade allmänt till alla i tråden
This post was edited by Litttle_Brother on Feb 9 2009 12:16pm