Quote (Jewhannes @ Jul 1 2013 03:18pm)
dricka hur mkt du vill som i alkohol? isf äre väl värt, men grejjen är ju att den där bekvämhetsfaktorn är hypad
det är väl trevligt att dra runt och utforska lite, äta på olika ställen
Quote (ankiie @ Jul 1 2013 03:24pm)
håller med om detta, åt dock buffé till frukost och kvällsmat på hotellet s.k halvpension, maten var as bra men det blir lite trötssamt för det kan bli upp till samma sorts kryddad mat 3-4ggr i veckan. Sen blir det också så kommande vecka etc... det är lite mer aptitiligt o variera sig genom att äta ute, man kan hitta schyssta ställen som väger upp till hotellets matpris.
Quote (Chefen @ Jul 1 2013 04:35pm)
vi flög till malaga och hyrde en bil och körde efter hela kusten, detta var 2004. en öl gick på drygt 10 kroner och ju längre ner du kommer ju finare blir stränderna
detta ''dricka hur mkt du vill'' kan vara skitvin eller dyligt.. många blir lurade på så vis
Jo. Det kan lika gärna gå åt helvete med vår allinclusive. Det var ju dock inte detta vi skulle ta upp i tråden

Det väntar att se!
Men Deadlyy är där just nu och PM mig en massa bra information om nästan allt jag ville veta och lite mer. Så jag har nog faktiskt fått den hjälp jag behöver
Tack boys!