Quote (Simon @ 10 Apr 2013 14:27)
känns som att jag är den enda människan i hela sverige som absolut inte gillar barnfilmerna. förstår nostalgin men den gör inte filmerna värda att se i dagsläget i mina ögon.
och så har jag kompisar som har sett varenda disneyfilm, även dom nya. de är runt 25 år gamla och sitter alltså hemma och kollar på barnfilmer. de har även betalat för disney channel en längre period (visst får man betala extra för den, den ingår väl inte i något paket så att säga?). det kan jag inte förstå mig på faktiskt!
Känner dock samma som du. Har inte sett filmerna sen jag var liten, gillar tanken av hur jag gillade dom då och vill inte förstöra det genom att se filmerna igen. Såg någon disney film för några år sedan, som jag tyckte var amazing när jag var liten och nu vart det inte samma grej längre

Har försökt kolla på någon disneychannel när den vart på hos någon och är bara förjävligt dåligt nu ^^
Tycker dock om att kolla "barnfilmer/ungdomsfilmer" eller vad man nu kallar dom, av t.ex disney som inte är tecknade, mycket av den nostalgiska delen dock.