Quote (Simon @ Mar 17 2013 09:59am)
dno if srs
så vem av töntarna är du?
Tönten som ser ut att han precis varit hos tandläkaren och halva ansiktet blivit förlamad. Vet, skitbild och jag ser ut som ett mongo där, men inte det som var poängen

Med ditt beteende så får jag en känsla av att du är kommunist..
Nu lär man inte träffa han igen förens Almedalsveckan!

Quote (eWaste @ Mar 17 2013 10:13am)
Tredje personen från vänster
Häftigt

Stalker!
This post was edited by Exzit89 on Mar 17 2013 06:50am