Quote (Svartermetalisk @ 14 Feb 2013 19:59)
Det är en bra funktion men det är bullshit att det kostar massa fg
Han tjänar tillräckligt mycket pengar på denna sidan för att inte behöva göra något annat med sitt liv, endå måste han ta svinbra betalt om han ska orka införa några som helst funktioner som gynnar användarna
Tänk er om Facebook helt plötsligt skulle börja ta betalt för att spela spel, chatta och lägga upp bilder, tanken är skrattretande men på JSP går det bra
Jag kan ändå förstå att han tar ut en summa för att folk ska kunna lägga upp sina streams på sidan vilket kostar en del utrymme för honom
och kräver även bättre server, så själva kostnaden är inte farlig alls, 1k fg hit och dit
men det är själva donationsgrejen som är tattigt.