d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D2jsp Stream > Vad Tycks?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 14 2013 12:06pm
I dont even
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Feb 14 2013 12:54pm
Quote (Spetch @ 14 Feb 2013 17:21)
Håller med. 90% Borde gå till streamern!

Om någon donerar 100fg får jag bara 10fg.. Lite BS imo


what, är njaguar en jude som gör allt han kan för att stjäla tillbaka fg? nowai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 14 2013 12:59pm
Det är en bra funktion men det är bullshit att det kostar massa fg

Han tjänar tillräckligt mycket pengar på denna sidan för att inte behöva göra något annat med sitt liv, endå måste han ta svinbra betalt om han ska orka införa några som helst funktioner som gynnar användarna

Tänk er om Facebook helt plötsligt skulle börja ta betalt för att spela spel, chatta och lägga upp bilder, tanken är skrattretande men på JSP går det bra

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 14 2013 01:06pm
Exakt samma anledning som Ladder Slasher aldrig kommer nå mer än några hundra inbitna fanatiker, allting kostar fg och det är helt omöjligt att motivera för casuals att dom måste gå in och köpa forum gold för att kunna lira ett jävla flashspel

Man måste t.om betala för att låna ut gear till folk, det är helt bisarrt. Snacka om att skita där man äter.

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Feb 14 2013 01:08pm
Fixar så fort jag skaffar en bättre dator : )))
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Feb 14 2013 01:25pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Feb 2013 20:06)
Exakt samma anledning som Ladder Slasher aldrig kommer nå mer än några hundra inbitna fanatiker, allting kostar fg och det är helt omöjligt att motivera för casuals att dom måste gå in och köpa forum gold för att kunna lira ett jävla flashspel

Man måste t.om betala för att låna ut gear till folk, det är helt bisarrt. Snacka om att skita där man äter.


Några hundra? Kanske som kommit och gått totalt genom åren och då snackar vi inte inbitna fanatiker utan folk som testat på spelet bara
Member
Posts: 205,298
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 14 2013 01:28pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Feb 2013 20:06)
Exakt samma anledning som Ladder Slasher aldrig kommer nå mer än några hundra inbitna fanatiker, allting kostar fg och det är helt omöjligt att motivera för casuals att dom måste gå in och köpa forum gold för att kunna lira ett jävla flashspel

Man måste t.om betala för att låna ut gear till folk, det är helt bisarrt. Snacka om att skita där man äter.


umad?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 14 2013 01:59pm
suger
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 14 2013 04:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 14 Feb 2013 19:59)
Det är en bra funktion men det är bullshit att det kostar massa fg

Han tjänar tillräckligt mycket pengar på denna sidan för att inte behöva göra något annat med sitt liv, endå måste han ta svinbra betalt om han ska orka införa några som helst funktioner som gynnar användarna

Tänk er om Facebook helt plötsligt skulle börja ta betalt för att spela spel, chatta och lägga upp bilder, tanken är skrattretande men på JSP går det bra


Jag kan ändå förstå att han tar ut en summa för att folk ska kunna lägga upp sina streams på sidan vilket kostar en del utrymme för honom
och kräver även bättre server, så själva kostnaden är inte farlig alls, 1k fg hit och dit

men det är själva donationsgrejen som är tattigt.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 14 2013 04:23pm
250 fg.................................................................
klagar ni på att ni får betala för youtuebslots på profilen? :<
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll