d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Förstår Mig Inte På Tjejen
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,821.00
Jan 21 2013 01:36am
Quote (BraSma @ 21 Jan 2013 00:21)
man blir typ mer cynisk efter varje förhållande. Även om dom är bra så tar dom ju alltid slut på ett eller annat sätt.

Sant.

Jag är cynisk nått jävulskt nu.

Ett annat problem är att jag inte klarar av att ligga rundor, jag vill fortsätta träffa tjejer som jag legat med..
Sen blir man kk med dom till sist.. Och sen står man där med känslor för dom utan att dom behöver vara besvarade.

Tror inte det här är ett vanligt problem för killar.. Många man känner är ju ute på krogen varje helg och jagar engångsligg ^^
Member
Gold: 2,069.00
Jan 21 2013 12:31pm
Quote (Fil @ 21 Jan 2013 08:36)
Sant.

Ett annat problem är att jag inte klarar av att ligga rundor, jag vill fortsätta träffa tjejer som jag legat med..
Sen blir man kk med dom till sist.. Och sen står man där med känslor för dom utan att dom behöver vara besvarade.

Tror inte det här är ett vanligt problem för killar.. Många man känner är ju ute på krogen varje helg och jagar engångsligg ^^

En liten fråga, har du känslor innan eller får du det efter ett "kk-förhållande" eller vad jag ska kalla det?

Om man har känslor redan innan så är det ju inte de bästa att bli kk's om inte tjejen också vill satsa på ett förhållande. Fast detta vet du väl redan, det kom bara på hjärnan, det var en jag känner som gjorde detta misstaget, han hade känslor för tjejen men inte hon för honom.

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 21 2013 12:31pm
Member
Gold: 7,821.00
Jan 21 2013 12:33pm
Quote (Litttle_Brother @ 21 Jan 2013 19:31)
En liten fråga, har du känslor innan eller får du det efter ett "kk-förhållande" eller vad jag ska kalla det?

Om man har känslor redan innan så är det ju inte de bästa att bli kk's om inte tjejen också vill satsa på ett förhållande. Fast detta vet du väl redan, det kom bara på hjärnan, det var en jag känner som gjorde detta misstaget, han hade känslor för tjejen men inte hon för honom.

Nej jag får det under tiden.. Det liksom smyger sig på..
Sen händer det ju att man vet om att tjejen är ett rövhål.. Så det är bara att säga hejdå oavsett vilket :P
Member
Gold: 2,069.00
Jan 21 2013 12:36pm
Quote (Fil @ 21 Jan 2013 19:33)
Nej jag får det under tiden.. Det liksom smyger sig på..
Sen händer det ju att man vet om att tjejen är ett rövhål.. Så det är bara att säga hejdå oavsett vilket :P

Jo :)
Member
Gold: 1,029.08
Jan 21 2013 05:11pm
Quote (Fil @ 21 Jan 2013 09:36)
Sant.

Konstigt hur det är annorlunda från person till person! För mig är det helt tvärtom. Om jag ska få känslor vill jag lära känna personen först innan sexet. Har aldrig byggt några direkta känslor från kk-förhållanden. Det är för ez så det blir inte lika intressant. Däremot tjejer har en fruktansvärd tendens att kära ner sig i kk-förhållanden. Brukar dumpa dem när jag märker att de vill mysa för mycket. (Mr niceguy)

Quote (Litttle_Brother @ 21 Jan 2013 20:31)

synd bara att kuken och hjärnan aldrig är så mycket för det där med bra idéer xD

This post was edited by BraSma on Jan 21 2013 05:11pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll