Quote (Fil @ 21 Jan 2013 09:36)
Sant.
Jag är cynisk nått jävulskt nu.
Ett annat problem är att jag inte klarar av att ligga rundor, jag vill fortsätta träffa tjejer som jag legat med..
Sen blir man kk med dom till sist.. Och sen står man där med känslor för dom utan att dom behöver vara besvarade.
Tror inte det här är ett vanligt problem för killar.. Många man känner är ju ute på krogen varje helg och jagar engångsligg ^^
Konstigt hur det är annorlunda från person till person! För mig är det helt tvärtom. Om jag ska få känslor vill jag lära känna personen först innan sexet. Har aldrig byggt några direkta känslor från kk-förhållanden. Det är för ez så det blir inte lika intressant. Däremot tjejer har en fruktansvärd tendens att kära ner sig i kk-förhållanden. Brukar dumpa dem när jag märker att de vill mysa för mycket. (Mr niceguy)
Quote (Litttle_Brother @ 21 Jan 2013 20:31)
En liten fråga, har du känslor innan eller får du det efter ett "kk-förhållande" eller vad jag ska kalla det?
Om man har känslor redan innan så är det ju inte de bästa att bli kk's om inte tjejen också vill satsa på ett förhållande. Fast detta vet du väl redan, det kom bara på hjärnan, det var en jag känner som gjorde detta misstaget, han hade känslor för tjejen men inte hon för honom.
synd bara att kuken och hjärnan aldrig är så mycket för det där med bra idéer xD
This post was edited by BraSma on Jan 21 2013 05:11pm