d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > God Fortsättning
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 27 2012 05:53pm
Quote (1000 @ Dec 27 2012 08:16pm)
ok



stick
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 28 2012 10:34am
Member
Posts: 1,028
Joined: Jun 2 2003
Gold: 4,100.00
Dec 28 2012 08:48pm
God fortsättning!
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Dec 28 2012 09:10pm
Quote (ChingeR @ Dec 27 2012 02:13am)
alla säger så i täbban, blir jobbigt :/


Det är fan läskigt många som bor i danderyds/täby området.
Jag har spelat med flera som det visat sig att dom bor 500 meter ifrån mig utan att vi visste om det :lol:
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Dec 29 2012 11:26am
Quote (DoYouEvenSpetch @ 28 Dec 2012 01:53)
stick


vart?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll