d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 2 December > Simon
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 1 2012 07:42pm
Geryym snubbe, hängt här sedan jag började

julijul!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 2 2012 12:19am
Quote (Yllegarnet @ 2 Dec 2012 02:22)
Den berömda simun som berättade om hur han brukade stjäla toalettpapper ;)

God Jul pårej! :D


haha men det är preskiberat nu! anyway det är ju #1 ungkarlstips när man har slut på toapapper, sno från tvättstugan!

tack alla :wub:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 2 2012 01:21am
ah sorry, glömde intenso i går... Han e en trevlig prick som passar in som motivationshöjare på forumet ;)
Simom - En kille som ger svar på det man undrar typ som en hjälpredare lol :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 2 2012 02:08am
Simon - jävla trevlig kille, har inget ont att säga om dig!
Önskar dig en god jul! :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Dec 2 2012 02:13am
Alldeles för inaktiv i swesub och spelar alldeles för mycket wow. Men även om vi inte pratar så mycket längre är du alltid välkommen hit på kaffe och pannkakor :hug:

God jul! :santa:
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 2 2012 02:51am
God Jul! :santa:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Dec 2 2012 03:12am
:santa:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 2 2012 03:35am
God Jul :santa:

Trevlig och vettig kille imo. Han har flera intressata posts om sitt IRL imo, verkar ha varit med om mycket. Sen är han bland dom shysstare här oftast.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Dec 2 2012 04:40am
Quote (PlaaD @ 2 Dec 2012 01:25)
Ruskigt trevlig man som är här alldeles för lite på sistone :(
God jul !



this..
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 2 2012 06:37am
Quote (Simon @ 2 Dec 2012 08:19)
haha men det är preskiberat nu! anyway det är ju #1 ungkarlstips när man har slut på toapapper, sno från tvättstugan!

tack alla :wub:


Ja det är det, skojar ju bara med dig :)

God jul :wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll