d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 1 December > Intenso8
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,298
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 30 2012 07:06pm
Han gillar ju mig väldigt mycket så då har jag väl lite respekt för honom :santa:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 30 2012 08:04pm
Snel pojk

julijul
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 30 2012 08:52pm
tja grabben, god jul på dig där ute
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 30 2012 08:53pm
god jul
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Dec 1 2012 01:17am
Quote (PlaaD @ 1 Dec 2012 00:47)
Riktig noob på reset, tvättar däck 24/7


This men han var trevlig och kastade items på mig ibland, det uppskattas :angel:

God jul! :santa:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 1 2012 01:31am
:santa: sjukt bakis och sen får man syn på denna tråd. mycket uppskattad :D

Quote (Fil @ 1 Dec 2012 00:09)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=764443

För det mesta en trevlig prick att ha att göra med - rätt rolig, verklighetsnära, men ibland är du ett riktigt rövhål ;)

Nu i juletider ska man vara äckligt snäll mot varandra, men jag är ärlig istället.

Du förtjänar en god jul! :)


:lol:

This post was edited by Intenso8 on Dec 1 2012 01:34am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Dec 1 2012 03:45am
:santa:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 1 2012 05:13am
Verkar helt ok till skillnad från somliga som har letat sig hit :Lol: !
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Dec 1 2012 05:39am
Helskön kille som jag inte alls har konverserat mycket med förutom samma smak vad gäller Stronghold:D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 1 2012 06:02am
Snel person som postar snela saker ^_^

God jul :santa:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll