d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Någon Som är Duktig I Photoshop?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:45pm
Quote (sofft @ Nov 16 2012 12:41am)
tycker du att shako är söt?:o


Beror på, gillar du henne eller inte? :D
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 05:46pm
Quote (PhearCIII @ Nov 16 2012 01:45am)
Beror på, gillar du henne eller inte? :D


haha en tjej i klassen just frends no feelings :P :ph34r: E: klockren kommentar btw, hon sa åt mig att ta bort bilden för att massa randoms skrev random saker"vad är shako?"

This post was edited by sofft on Nov 15 2012 05:47pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:47pm
Quote (sofft @ Nov 16 2012 12:46am)
haha en tjej i klassen just frends no feelings :P :ph34r:


Ser väl lite ut som vilken Psy-släkting som helst egentligen, kort, smal? :P

Vet att du är sugen på Josefine CF :ph34r:
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 05:49pm
Quote (PhearCIII @ Nov 16 2012 01:47am)
Ser väl lite ut som vilken Psy-släkting som helst egentligen, kort, smal? :P

Vet att du är sugen på Josefine CF :ph34r:


skulle inte banga, satt ensam i ett rum å käkade godis med henne i onsdags :huh: :ph34r:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:50pm
Quote (sofft @ Nov 16 2012 12:49am)
skulle inte banga, satt ensam i ett rum å käkade godis med henne i onsdags :huh:  :ph34r:


Hon är ju inte helt fel.. Hon har ju som sagt en hel del innanför tröjan..
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 05:52pm
Quote (PhearCIII @ Nov 16 2012 01:50am)
Hon är ju inte helt fel.. Hon har ju som sagt en hel del innanför tröjan..


idd! hahaha nu vet hon vad en shako är iaf!xD hälsa matte i skolan imorgon från mig om du ser han!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:55pm
Quote (sofft @ Nov 16 2012 12:52am)
idd! hahaha nu vet hon vad en shako är iaf!xD hälsa matte i skolan imorgon från mig om du ser han!


Men vem fan är Matte då? :O
Ringer inga klockor såhär rakt av nu..

Är f.ö på praktik..


VEM FAN ÄR MATTE?
:hmm:
:huh:

Biffmatte?

This post was edited by PhearCIII on Nov 15 2012 05:56pm
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 05:56pm
matte Ekström NTI?:)) y biffsteken

This post was edited by sofft on Nov 15 2012 05:57pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:57pm
Quote (sofft @ Nov 16 2012 12:56am)
matte Ekström NTI?:)) y biffsteken


Hört att han gillar 95or B)
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 05:59pm
Quote (PhearCIII @ Nov 16 2012 01:57am)
Hört att han gillar 95or B)


fråga han hur det går med Anna reje xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll