Quote (PhearCIII @ Nov 16 2012 01:45am)
Beror på, gillar du henne eller inte?

haha en tjej i klassen just frends no feelings

E: klockren kommentar btw, hon sa åt mig att ta bort bilden för att massa randoms skrev random saker"vad är shako?"
This post was edited by sofft on Nov 15 2012 05:47pm