d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blir Så ägd Av Diablo Just Nu... > Badluck Spetch
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 16 2012 02:55am
hitta 2 stycken zaka nyss :D 200ed/163ed

vill du ha en ?
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 16 2012 03:35am
eth is better on zaka u know
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 16 2012 03:51am
Quote (Coldswede @ Nov 16 2012 11:35am)
eth is better on zaka u know


Men gud, gå och lägg dig.

ETH Zaka är inte värt något just nu, för du får inte sålt den. High runes har ett sånt högt värde för tillfället att det inte lönar sig att ZOD socca den.
När tiden väl är inne och highrunes kostar 10-20fg st. så kommer priset på Zaka har sjunkit så högt att du har förlorat så mycket på det.

Och en annan edit på detta;

Hade personligen valt en None Ethereal Zaka då jag kan sätta in UM i den istället vilket gör det mycket mer värt en den lilla mängden +deff du får.
Nu pratar vi självklart PVE.

This post was edited by Spetch on Nov 16 2012 03:54am
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 16 2012 05:01am
Quote (Spetch @ 16 Nov 2012 11:51)
Men gud, gå och lägg dig.

ETH Zaka är inte värt något just nu, för du får inte sålt den. High runes har ett sånt högt värde för tillfället att det inte lönar sig att ZOD socca den.
När tiden väl är inne och highrunes kostar 10-20fg st. så kommer priset på Zaka har sjunkit så högt att du har förlorat så mycket på det.

Och en annan edit på detta;
:rofl:
Hade personligen valt en None Ethereal Zaka då jag kan sätta in UM i den istället vilket gör det mycket mer värt en den lilla mängden +deff du får.
Nu pratar vi självklart PVE.


men gud vad du klagar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 16 2012 05:21am
Quote (Coldswede @ Nov 16 2012 12:01pm)
men gud vad du klagar


Förstår ärligt talat inte varför du är kvar i swe-sub

Det är ju ingen som uppskattar varken dig eller dina kommentarer
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 16 2012 05:31am
Quote (Orvar @ 16 Nov 2012 12:21)
Förstår ärligt talat inte varför du är kvar i swe-sub

Det är ju ingen som uppskattar varken dig eller dina kommentarer


:lol: detta
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 72.96
Trader: Trusted
Nov 16 2012 05:47am
Quote (Orvar @ 15 Nov 2012 23:08)
Why u be hating? :angry:


:(
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Nov 16 2012 06:19am
Quote (Orvar @ Nov 16 2012 01:21pm)
Förstår ärligt talat inte varför du är kvar i swe-sub

Det är ju ingen som uppskattar varken dig eller dina kommentarer


this,
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 16 2012 07:38am
för att jag känner för de :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll