d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kan Ni Dra åt Helvete? > Era Jävla Topics!!
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2012 03:25pm
Är det inte jobbigt att bli hatad av en hel subsektion efter 143 posts ReKKord? Stick till GC eller Polands forum istället!
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 15 2012 03:26pm
Quote (Spetch @ Nov 15 2012 10:25pm)
Är det inte jobbigt att bli hatad av en hel subsektion efter 143 posts ReKKord? Stick till GC eller Polands forum istället!


Försökte med Kina, gick inte så bra där heller. :/

Du känns dock väldigt arg idag, glömt ta ditt ritalin?

This post was edited by ReKKord on Nov 15 2012 03:27pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 03:28pm
Quote (ReKKord @ 15 Nov 2012 22:26)
Försökte med Kina, gick inte så bra där heller. :/

Du känns dock väldigt arg idag, glömt ta ditt ritalin?


Tror han har glömt ta din mamma
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 15 2012 03:29pm
Fjantar

This post was edited by ReKKord on Nov 15 2012 03:31pm
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 15 2012 03:30pm
Quote (Fil @ Nov 15 2012 10:28pm)
Tror han har glömt ta min mamma hårt i bajjan


Tror jag också.

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 03:34pm
Quote (ReKKord @ 15 Nov 2012 22:30)
Tror jag också.


Du kom på hur man gör quote edits

Originellt mannen

Vad sägs om att pröva på finska subforumet? Berhemuli kan kanske lära dig ett par fraser
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 15 2012 03:36pm
Quote (Fil @ Nov 15 2012 10:34pm)
Du kom på hur man gör quote edits

Originellt mannen

Vad sägs om att pröva på finska subforumet? Berhemuli kan kanske lära dig ett par fraser


Mjae, Finska är lite för svårt för mig. Tyska däremot kanske
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 03:39pm
tjena! Hur mår du? är du rand?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 15 2012 03:40pm
Quote (ReKKord @ 15 Nov 2012 22:36)
Mjae, Finska är lite för svårt för mig. Tyska däremot kanske


Sprechen sie dick?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2012 03:42pm
varför replyar ni till ReKKord?

det är så jävla obvious troll att det finns inte
Go Back To Svenska Topic List
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll