Quote (Spetch @ Nov 15 2012 10:25pm)
Är det inte jobbigt att bli hatad av en hel subsektion efter 143 posts ReKKord? Stick till GC eller Polands forum istället!
Försökte med Kina, gick inte så bra där heller. :/
Du känns dock väldigt arg idag, glömt ta ditt ritalin?
This post was edited by ReKKord on Nov 15 2012 03:27pm