d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vill Vi Ha Kvar Snorbosse I Swesub?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 01:27pm
Quote (Pissboss3 @ 15 Nov 2012 20:26)
Du förtjänar varenda warn du kan få


:lol:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 15 2012 01:28pm
Quote (Pissboss3 @ Nov 15 2012 08:26pm)
Du förtjänar varenda warn du kan få


Bitter?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 15 2012 01:30pm
Quote (Mikob @ 15 Nov 2012 11:28)
Bitter?


Spelar ingen roll hur mycket trådar som kommer upp i " hat " mot mig.
Det som gör mig mest pissed är att se " Mikob " skriva något.

edit: Gav Fil lite fg för att kunna bolda nästa gång

This post was edited by Pissboss3 on Nov 15 2012 01:30pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 15 2012 01:31pm
Vem är snorbosse? :(

3/10 thread

This post was edited by snoramej on Nov 15 2012 01:32pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 15 2012 01:32pm
Quote (Pissboss3 @ Nov 15 2012 08:30pm)
Spelar ingen roll hur mycket trådar som kommer upp i " hat " mot mig.
Det som gör mig mest pissed är att se " Mikob " skriva något.

edit: Gav Fil lite fg för att kunna bolda nästa gång


:lol:
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 15 2012 01:39pm
Quote (SCXiao @ 15 Nov 2012 11:19)
Lugnt så länge personen i fråga själv har postat bilden tidigare ;)

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36870747&f=79&p=412596226


" Halldörr " Fattar inte varför du drar in henne i det hela
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 01:40pm
Quote (Pissboss3 @ 15 Nov 2012 20:30)
Spelar ingen roll hur mycket trådar som kommer upp i " hat " mot mig.
Det som gör mig mest pissed är att se " Mikob " skriva något.

edit: Gav Fil lite fg för att kunna bolda nästa gång


Thu Nov 15 2012 20:25:40 GMT+0100 (W. Europe Standard Time) Received 500.00 (509.55 -> 1,009.55) from Pissboss3 (6,000.00 -> 5,500.00) gör den bold + red nästa gång, gör gärna lite

Hahahaha :lol:

Seriöst dock: fin gest, vill du ha tillbaka så säg till! ^^
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 15 2012 01:40pm
Jävla småbarn är ni allihopa, allihopa :mad:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 01:42pm
Quote (umade @ 15 Nov 2012 20:40)
Jävla småbarn är ni allihopa, allihopa :mad:


Mamma mamma!.. Var är är en mus?!
Så får du inte säga lilla Makta!
Senare på samma kväll.
Mamma, titta! En fladderfitta!
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 15 2012 01:46pm
tror ni på fan att man ska spela poker så kommer Mikob in...
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll