Quote (Coldswede @ 15 Nov 2012 20:08)
Fil som e så mysig :/
Äh, stannar oavsett vilket. De som röstar nej är väl alla de som tycker jag är dryg eller flejmar för mycket. Det kan jag leva med att de inte vill ha mig här

Sen finns det väl kanske kanske någon som har röstat nej för att de vet att jag kan ta det, och tycker det är roligt att jävlas med mig! ^^