d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vill Vi Ha Kvar Fil I Swesub?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 12:47pm
:cry:

Röstade littltle_sister btw
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 15 2012 01:01pm
Jävla stockholmsidioter :mad:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 01:04pm
Quote (umade @ 15 Nov 2012 20:01)
Jävla stockholmsidioter :mad:


Alla som vill rösta ut mig ja! :cry:
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 15 2012 01:08pm
Fil som e så mysig :/
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 15 2012 01:09pm
Quote (Coldswede @ Nov 15 2012 08:08pm)
Fil som e så mysig  :/


du är en hacker då du har hackers på din friend list
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 01:11pm
Quote (Coldswede @ 15 Nov 2012 20:08)
Fil som e så mysig  :/


Äh, stannar oavsett vilket. De som röstar nej är väl alla de som tycker jag är dryg eller flejmar för mycket. Det kan jag leva med att de inte vill ha mig här :lol:
Sen finns det väl kanske kanske någon som har röstat nej för att de vet att jag kan ta det, och tycker det är roligt att jävlas med mig! ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2012 01:12pm
ja ofc0

Quote (umade @ Nov 15 2012 08:01pm)
Jävla stockholmsidioter :mad:


Fan säger du

Jävligt bannad

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 15 2012 01:16pm
Quote (Fil @ 15 Nov 2012 19:11)
Äh, stannar oavsett vilket. De som röstar nej är väl alla de som tycker jag är dryg eller flejmar för mycket. Det kan jag leva med att de inte vill ha mig här :lol:
Sen finns det väl kanske kanske någon som har röstat nej för att de vet att jag kan ta det, och tycker det är roligt att jävlas med mig! ^^


FTP! :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 15 2012 01:17pm
Quote (Fil @ Nov 15 2012 08:11pm)
Äh, stannar oavsett vilket. De som röstar nej är väl alla de som tycker jag är dryg eller flejmar för mycket. Det kan jag leva med att de inte vill ha mig här :lol:
Sen finns det väl kanske kanske någon som har röstat nej för att de vet att jag kan ta det, och tycker det är roligt att jävlas med mig! ^^


Skulle aldrig driva med dig, detta är blodigt allvar

:rolleyes:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 01:18pm
Quote (Orvar @ 15 Nov 2012 20:17)
Skulle aldrig driva med dig, detta är blodigt allvar

:rolleyes:


Äh, så säger du bara!! B)

Quote (eviilution @ 15 Nov 2012 20:16)
FTP! :)


wat / 10

Tolkar det som fil the pro, cuz pro
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll