d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Do You Even Lift Swesub?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 14 2012 07:13am
Quote (Spetch @ 14 Nov 2012 13:31)
HAHAH, vafan. Det är ju du Marcus som ringer :D


you don't say!?!?

do you even lift ?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 14 2012 07:22am
hahhaha epic ju xD

Aja, tycker då denna hör hemma i den här topicen xD
Tog den från "Depressing comic week"- tråden.

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 14 2012 07:24am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 14 2012 03:22pm)
hahhaha epic ju xD

Aja, tycker då denna hör hemma i den här topicen xD
Tog den från "Depressing comic week"- tråden.

http://i.imgur.com/65mbv.png


Inte ens rolig
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 14 2012 07:35am
Quote (Spetch @ Nov 14 2012 02:24pm)
Inte ens rolig


Bittermutta
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 14 2012 09:19am
Quote (Spetch @ 14 Nov 2012 14:24)
Inte ens rolig


Elak.

+ de var andra som tyckte det.

Jag försöker då bidra åtminstone :anrgy:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 14 2012 11:07am
LOL, var det du som gjorde't? xD
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 14 2012 11:16am
Quote (Orvar @ Nov 14 2012 06:07pm)
LOL, var det du som gjorde't? xD


Kan vara, det är i alla fall en svensk som gjort videon, man hörde det direkt ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 14 2012 11:29am
Det är ju d0 själv, naabs.
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 14 2012 12:08pm
Quote (Orvar @ 14 Nov 2012 18:07)
LOL, var det du som gjorde't? xD


Det kanske låter gott..

Quote (Kerzhakov @ 14 Nov 2012 18:16)
Kan vara, det är i alla fall en svensk som gjort videon, man hörde det direkt ^^


Jasså! Många polare som inte är svenskar som jag snacka med första gången säger att jag inte har svensk "brytning" eller vad man ska säga :O
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 14 2012 12:11pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 14 2012 07:08pm)
Det kanske låter gott..



Jasså! Många polare som inte är svenskar som jag snacka med första gången säger att jag inte har svensk "brytning" eller vad man ska säga :O


Asså, det är typ inte mycket brytning men ljudet i uttalen avslöjar personen, jänkare märker oftast inte, dom tror att du bara har en annan dialekt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll