Quote (Orvar @ 14 Nov 2012 18:07)
LOL, var det du som gjorde't? xD
Det kanske låter gott..
Quote (Kerzhakov @ 14 Nov 2012 18:16)
Kan vara, det är i alla fall en svensk som gjort videon, man hörde det direkt ^^
Jasså! Många polare som inte är svenskar som jag snacka med första gången säger att jag inte har svensk "brytning" eller vad man ska säga
