Quote (c00kie_m0nster @ Nov 12 2012 03:05pm)
Man köper ALDRIG märkesdator(undantag laptop).
Beror helt och hållet på. Köpte min Inet Taurus Esport dator via inet.
Hade jag plockat ihop den själv och valt ett likadant ITX chassi så hade jag tjänat 500:-
Varför köpte jag en dator som vart klar? - Jo, Windows 7 ingick och jag är för lat för att bygga.
500:- för lathet, helt klart värt.
dessutom så hade datorn allt jag ville ha.