Quote (Ost @ 4 Nov 2012 16:30)
Klarar inte ALLA spel galant det där kortet heller!
Jag förstår inte vad du menar? Mitt kort klarar alla spel bra, inte på allra högsta inställningarna längre (crysis 2 gick på högsta, senaste tunga spelet jag testade).
Nu var dock inte huvudpunkten att diskutera mitt kort, utan det var en diskussion om fabriksöverklockning.
This post was edited by snoramej on Nov 4 2012 08:40am