d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vilken Står Du För > Usa Valet
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 31 2012 08:00am
Bägge suger. TOM Sveriges politik >>>>>>>>>>>>>>>> That shit.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 31 2012 10:45am
Quote (umade @ Oct 31 2012 12:30pm)
Romney är riktigt rejäl. Våldtagen och gravid? Guds vilja, no abort m9
Är du och krigar utomlands? Då är du lat och dålig eftersom du inte betalar skatt
Minska deras deficit? Genom att satsa mer på militären.
Romney kommer med så många grodor och det märks att han inte har en aning om vad han pratar om.


du blandar ihop folk

och obama är en riktig jävla besserwisser l0l

This post was edited by dej on Oct 31 2012 10:47am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 31 2012 12:29pm
umade for president!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 31 2012 12:30pm
Quote (dej @ 31 Oct 2012 18:45)
du blandar ihop folk

och obama är en riktig jävla besserwisser l0l


låter som rick santorum ^^
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 31 2012 12:44pm
Quote (dej @ Oct 31 2012 06:45pm)
du blandar ihop folk

och obama är en riktig jävla besserwisser l0l


Åh NEJ! En besserwisser!

Quote (Svartermetalisk @ Oct 31 2012 11:21am)
Det går inte att rösta på republikanerna av den enkla anledningen att deras värderingar är alldeles för präglade av fundamentalistisk kristendom dom är emot gaybröllop, abborter mm

Republikansk valseger innebär 10 steg bakåt för acceptans och öppenheten i USA


I agree with this guy

This post was edited by Yla123 on Oct 31 2012 12:44pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 1 2012 06:14am
demokrat till i die!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 1 2012 06:18am
Kony 2012
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 1 2012 06:32am
Quote (dej @ Oct 31 2012 06:45pm)
du blandar ihop folk

och obama är en riktig jävla besserwisser l0l


åh, då kan vi inte rösta på honom!
Det är ju hans politik som gjort att det gått åt helvete
Att USA inte minskat sin deficit under honom är helt klart hans fel
Att den växte år efter år efter år under Bush, och slutade med en total ekonomisk kollaps när han lämnade posten, det är Obamas fel också

Det är så roligt att sitta och höra på Romney när han säger att Obama har gått back hela tiden, och när Obama tar upp Bush och vad som hände
2000-2008, då tycker Romney att det är helt oviktigt.

:D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 1 2012 07:19am
Quote (umade @ 1 Nov 2012 13:32)
åh, då kan vi inte rösta på honom!
Det är ju hans politik som gjort att det gått åt helvete
Att USA inte minskat sin deficit under honom är helt klart hans fel
Att den växte år efter år efter år under Bush, och slutade med en total ekonomisk kollaps när han lämnade posten, det är Obamas fel också

Det är så roligt att sitta och höra på Romney när han säger att Obama har gått back hela tiden, och när Obama tar upp Bush och vad som hände
2000-2008, då tycker Romney att det är helt oviktigt.

:D


Klart han gör. Hans jobb är att övertyga väljarna om att obama inte är lämplig. Vad som är sant och inte spelar mindre roll.
Att världen befinner sig i en ekonomisk kris skiter ju de svenska väljarna också i, det är alltid makthavarna som får skulden.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 2 2012 05:03am
Quote (umade @ Nov 1 2012 01:32pm)
åh, då kan vi inte rösta på honom!
Det är ju hans politik som gjort att det gått åt helvete
Att USA inte minskat sin deficit under honom är helt klart hans fel
Att den växte år efter år efter år under Bush, och slutade med en total ekonomisk kollaps när han lämnade posten, det är Obamas fel också

Det är så roligt att sitta och höra på Romney när han säger att Obama har gått back hela tiden, och när Obama tar upp Bush och vad som hände
2000-2008, då tycker Romney att det är helt oviktigt.

:D


det är dock demokraternas fel att USA sitter i skiten ekonomismt med alla subprimelån :)

men är man en besserwisser under tv-debatterna så visar man att man ser ner på andra = bra som president???

Obama har inte gjort något under sina år. Bush får en massa skit för allt som hände fast han egentligen inte kunnat göra något åt det? Vad ville du att de skulle göra efter 9/11? Säga "jaha, n1" och skita i det? Bush får onödigt mycket skit för saker han inte kunnat påverka.

p.s. bush = bush, obama=obama. han kan snacka om obama men förstår inte varför man ska veva in bush i det hela? ska vi börja snacka om ny demokrati när vi pratar om FP? det är stor skillnad mellan de olika presidenterna
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll