Quote (umade @ Nov 1 2012 01:32pm)
åh, då kan vi inte rösta på honom!
Det är ju hans politik som gjort att det gått åt helvete
Att USA inte minskat sin deficit under honom är helt klart hans fel
Att den växte år efter år efter år under Bush, och slutade med en total ekonomisk kollaps när han lämnade posten, det är Obamas fel också
Det är så roligt att sitta och höra på Romney när han säger att Obama har gått back hela tiden, och när Obama tar upp Bush och vad som hände
2000-2008, då tycker Romney att det är helt oviktigt.

det är dock demokraternas fel att USA sitter i skiten ekonomismt med alla subprimelån

men är man en besserwisser under tv-debatterna så visar man att man ser ner på andra = bra som president???
Obama har inte gjort något under sina år. Bush får en massa skit för allt som hände fast han egentligen inte kunnat göra något åt det? Vad ville du att de skulle göra efter 9/11? Säga "jaha, n1" och skita i det? Bush får onödigt mycket skit för saker han inte kunnat påverka.
p.s. bush = bush, obama=obama. han kan snacka om obama men förstår inte varför man ska veva in bush i det hela? ska vi börja snacka om ny demokrati när vi pratar om FP? det är stor skillnad mellan de olika presidenterna