d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Datorer.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 29 2012 02:43pm
Quote (Dahlman1414 @ 29 Oct 2012 21:39)
Vem har sagt att de ska vara värsting datorer ?



Alltid lika rolig filip.



Ok.


Tack Simon!

Hade valt den med 24" skärm. Ser inga direkta skillnader i övrigt >_<
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 02:55pm
Quote (Dahlman1414 @ 29 Oct 2012 22:39)
Vem har sagt att de ska vara värsting datorer ?


Du får en betydligt bättre dator för 3000

sen kan du köpa en skärm för 2-3000
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 29 2012 04:33pm
Frå jag fråga varför du vill köpa compaq?

gillar inte de speciellt mkt :<
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 29 2012 08:12pm
Quote (snoramej @ 29 Oct 2012 20:33)
Fyfan vilka bajsdatorer



ta vara på snormeys ideer. en sån chans får man bara en gång i livet
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 30 2012 10:15am
Bygg ihop någon billig dator (inte alls komplicerat att bygga ihop, läs instruktionerna så är det svårt att misslyckas), köp någon schysst tv, koppla. Annars skulle jag kört på IPS-skärmar
https://www.inet.se/produkt/2205957/dell-ultrasharp-24-u2412m-ips

This post was edited by whifrA on Oct 30 2012 10:15am
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold: 0.00
Oct 30 2012 05:03pm
Quote (snoramej @ Oct 29 2012 08:55pm)
Du får en betydligt bättre dator för 3000

sen kan du köpa en skärm för 2-3000


Funderar på att köpa bara datorn och skita i skärmen och köra tvn som skärm. Då blir de lite mer pengar till datorn.

Quote (Litttle_Brother @ Oct 29 2012 10:33pm)
Frå jag fråga varför du vill köpa compaq?

gillar inte de speciellt mkt :<


Det var bara några jag kolla igenom snabbt. Skiter egentligen i vad de är för märke, bara den fungerar som den ska :)

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 30 2012 05:10pm
Quote (Dahlman1414 @ 31 Oct 2012 01:03)
Funderar på att köpa bara datorn och skita i skärmen och köra tvn som skärm. Då blir de lite mer pengar till datorn.


Plocka ändå ihop en burk själv, köp inte färdig.
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold: 0.00
Oct 30 2012 05:12pm
Quote (snoramej @ Oct 30 2012 11:10pm)
Plocka ändå ihop en burk själv, köp inte färdig.


Mjo får göra de, satt och kolla igenom lite datorer på jobbet idag. Fan lika bra att bygga en själv!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 30 2012 05:14pm
Quote (Dahlman1414 @ 31 Oct 2012 01:12)
Mjo får göra de, satt och kolla igenom lite datorer på jobbet idag. Fan lika bra att bygga en själv!


Ja.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 30 2012 07:42pm
Pille.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll