Quote (snoramej @ Oct 29 2012 08:55pm)
Du får en betydligt bättre dator för 3000
sen kan du köpa en skärm för 2-3000
Funderar på att köpa bara datorn och skita i skärmen och köra tvn som skärm. Då blir de lite mer pengar till datorn.
Quote (Litttle_Brother @ Oct 29 2012 10:33pm)
Frå jag fråga varför du vill köpa compaq?
gillar inte de speciellt mkt :<
Det var bara några jag kolla igenom snabbt. Skiter egentligen i vad de är för märke, bara den fungerar som den ska
