d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D2 Reset Inc
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 27 2012 03:53am
Quote (umade @ 27 Oct 2012 11:27)
FAN SÄGER DU? :D


Ironi! :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 27 2012 04:44am
D2 > D3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 27 2012 04:47am
Oliwer kommer väl hem imorn?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 05:12am
blire några teams ? :rolleyes:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 27 2012 05:29am
Quote (Pissboss3 @ Oct 27 2012 12:47pm)
Oliwer kommer väl hem imorn?


Har smsat honom :D
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 27 2012 08:21am
Quote (umade @ 27 Oct 2012 13:29)
Har smsat honom :D


Shit just got real



text message has been sent.
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 27 2012 08:27am
Quote (Marcusd0 @ 27 Oct 2012 16:21)
Shit just got real



text message has been sent.


du gör bara +1 posts
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Oct 27 2012 10:26am
Quote (031 @ 27 Oct 2012 11:00)
blir till att vara sjuk på jobbet ser jag


då är vi två:)





5555posts B)
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Oct 27 2012 10:42am
Orka d2 ^^,

Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 16:27)
du gör  bara +1 posts


att du ens orkar bry dig är imponerande.
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 27 2012 11:18am
Quote (RistVaLL @ 27 Oct 2012 18:42)
Orka d2 ^^,



att du ens orkar bry dig är imponerande.


att du bryr dig om hurvida jag bryr mig eller inte, det är det som är imponerande!

This post was edited by K1NGEN on Oct 27 2012 11:18am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll