d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis " Laenda " På Födelsedagen!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
Oct 25 2012 03:22pm

Quote (Pissboss3 @ Oct 25 2012 08:31pm)
Dock må du vara för inaktiv. Men det är lugnt, kompenseras med tårtan!

Ha en fortsatt trevlig kväll!  B)

LOL - http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64984754&f=104


Tack Rasmus!!

Ska försöka bättra mig på den fronten.. tror jag hehe :) Bra där!


Quote (PlaaD @ Oct 25 2012 08:32pm)
Gratz




ISO birthday pics  :ph34r:


Quote (Ekaan @ Oct 25 2012 08:34pm)
gz!


Quote (Nickeee @ Oct 25 2012 08:34pm)
Grattis hehe


Quote (Marcusd0 @ Oct 25 2012 08:42pm)
Grattis


Quote (Litttle_Brother @ Oct 25 2012 08:42pm)
G
R
A
T
T
I
S
!


Quote (c00kie_m0nster @ Oct 25 2012 08:47pm)
Grattis!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36870747&f=79&o=2851


Meh...
Ta en titt på post 2851 i den tråden


Tack allihopa! :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 25 2012 03:23pm
grats grats
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,066.96
Trader: Trusted
Oct 25 2012 03:45pm
gz till vem det nu är som fyller.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 25 2012 03:46pm
Gz :]
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 25 2012 03:49pm
gzgz
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 26 2012 01:34am
Hål i hatten! Gratiis
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 26 2012 01:54am
Fake girl, not needed.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll