d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Inställningar För Webcamera
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 25 2012 11:54am
Quote (Giraff @ Oct 25 2012 02:58pm)
Rekommenderade vad? :banana:


dis
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 12:00pm
Quote (Giraff @ 25 Oct 2012 15:58)
Rekommenderade vad? :banana:


Att ta bort en viktig mapp som innehåller mängder av dll-filer.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 25 2012 12:48pm
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 20:00)
Att ta bort en viktig mapp som innehåller mängder av dll-filer.


Mer exakt, vad skulle man inte rekommendera? :banana:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 25 2012 12:50pm
Quote (Giraff @ 25 Oct 2012 20:48)
Mer exakt, vad skulle man inte rekommendera? :banana:


Att stoppa dasen i avfallskvarnen.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 25 2012 12:50pm
Quote (Giraff @ 25 Oct 2012 20:48)
Mer exakt, vad skulle man inte rekommendera? :banana:


Att ta bort en mapp som innehåller mängder av viktiga dll-filer.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 12:53pm
Quote (PlaaD @ 25 Oct 2012 20:50)
Att stoppa dasen i avfallskvarnen.


Ypperligt exempel på vad man inte bör göra.

Kissa i motvind är också rätt dumt.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 25 2012 01:03pm
Quote (snoramej @ 25 Oct 2012 20:50)
Att ta bort en mapp som innehåller mängder av viktiga dll-filer.


Vilken mapp?
Exakt hur skall man inte skriva? :banana:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 25 2012 01:27pm
Quote (Giraff @ 25 Oct 2012 21:03)
Vilken mapp?
Exakt hur skall man inte skriva? :banana:


Att man inte ska ta bort en speciell system-mapp, den finns i windows-mappen.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 25 2012 04:21pm
Quote (snoramej @ 25 Oct 2012 21:27)
Att man inte ska ta bort en speciell system-mapp, den finns i windows-mappen.


Jag förstår inte, du får förklara bättre. :banana:
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Oct 25 2012 06:39pm
sluta camwhora

This post was edited by 3D-Lindell on Oct 25 2012 06:39pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll