d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjärnfall !! :d
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 23 2012 11:17am
Quote (Ost @ 23 Oct 2012 18:16)
wat u be smokin dawg


nä j/k

nice

tog du något foto


vafan mog1

This post was edited by Ekaan on Oct 23 2012 11:17am
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 23 2012 11:20am
Quote (Ost @ Oct 23 2012 06:16pm)
wat u be smokin dawg


nä j/k

nice

tog du något foto


vafan mog1
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 23 2012 11:23am
Quote (Mikob @ Oct 23 2012 05:20pm)
vafan mog1


WAT

This post was edited by Ost on Oct 23 2012 11:23am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 23 2012 11:27am
Quote (Ost @ 23 Oct 2012 19:23)
WAT


MITÄ?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 23 2012 11:29am
Quote (berhemuli @ 23 Oct 2012 18:27)
MITÄ?


Was?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 23 2012 11:42am
Quote (berhemuli @ 23 Oct 2012 19:27)
MITÄ?


Was?

This post was edited by Intenso8 on Oct 23 2012 11:43am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 23 2012 11:43am
önskade du dig något ruligt då
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 23 2012 11:50am
Quote (AsDrake @ Oct 23 2012 05:43pm)
önskade du dig något ruligt då



forum gold obv :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 23 2012 11:54am
Går inte ta foto om man inte kan se i framtiden att det ska hända ^^

2fast2furious
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 23 2012 12:50pm
Quote (Kerzhakov @ 23 Oct 2012 19:54)
Går inte ta foto om man inte kan se i framtiden att det ska hända ^^

2fast2furious


Tänkte precis skriva de, om man frågar de så kan man inte ha sett ett stjärnfall.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll